• Anonym

ni som anv. butplugg...

Om den inte får vaginan att kännas trängre, vad är då en butplug till för? Alltså, vilken funktion? Ska det vara skönt?

• Anonym

Jo, visst känns det trängre om det även finns något där bak. De tycker min sambo iaf, dessutom så upplever jag själv att jag blir mer fylld.

Vi har precis köpt en plugg och testat vid "dubbel" just för att slippa hålla en stav/dildo. Visst fungerar det hyfsat, den har liksom ploppat ut någon gång, men på det stora hela är det ok. Men samtidigt så känns det inte som att det skulle vara en bra lösning i längden. Analdelen i sexet är ju en krydda, för oss iaf, inget som blir varje gång.

Men innan du testar ska du ju veta om du gillar anal stimulering. Det är nog inget för den som inte gillar känslan av något i analen.
    Hur mycket thightare det känns beror ju på hur grov den är också.

• Anonym

Jo, analplugg är skönt i sig, tycker iaf jag. Men det är ju faktiskt inte alla som gillar anal stimulering.

För mig känns allt mer om jag har något i analen också. Kuken/dildon i fittan känns mer, stimulans av klitoris känns mer, plus att dildon/pluggen/kuken i analen också är skön.

• Anonym

Mitt tips skulle nog istället vara knipkulor eftersom de gör att du blir "trängre"

• Anonym

Vi har en butplug å jag brukar ha den där bak å det känns MYCKET trängre då Riktit skönt å killen håller med. Blir väll att man spänner sig på någe sätt. Rekommenderas iaf

• Anonym

Var hittar man en så uppumpbar, älskar min plugg verkligen, men det där med att kunna pumpa upp den verkar som en bra grej. Ibland vill man ju ha lite mer så att säga.

Svar på tråden ni som anv. butplugg...