Värmland/karlstad med omnejd del3
Hej Tjejer
Tänkte att vi skulle fortsätta med en tråd till!
Hej Tjejer
Tänkte att vi skulle fortsätta med en tråd till!
Hej
Då ska vi se.... läkarbesöket!
Vi pratade om hur allt går till (tack vare FL sp visste vi ju nästan allt ) jag fick recepten vi tog blodprov... ingen gynundersökning eftersom vi nyligen hade gjort en! Det blir när jag har sprayat i ca 2-3veckor istället, jag visste ju att jag hade BIM den 28aug!
Så jag ska börja spraya den 17sep! Vi valde att göra ÄP osv. i Örebro, för i Falun så gör de långtidsodling om man får fem ägg eller mer vilket innebär att de väljer ut det bästa ägget och odlar det i 5dagar, de andra kastas bort, alltså inga till frysen! I Örebro så odlar de ju i 48h sen stoppar de tillbaka det bästa de andra (om de har blivit befruktade) stoppas i frysen och blir "gratis" försök!
Så min nästa milstolpe är 17sep!
Det låter som ett smart drag att åka till Örebro då, om man bara får en chans i Falun. Hur lång tid är det vanligt att man behöver spraya och sånt? Jag har ingen koll på det där jag.
Hoppas ju så på att det ska gå vägen med Pergo. Är inne på dag tre, och har faktiskt inga direkta biverkningar. Kanske lite diffust i magtrakten, men det är ju inget att bry sig om än.
Trevligt att se en tredje tråd öppnas upp!
seafree: Jag har gjort ÄP, ET och FET i Örebro och de är jättebra där.
Hoppas nu att allt går bra för dig.
Kikar in inya tråden och kollar hur ni har det.
Kul seafree att att gått så bra. Håller tummarna för er!
Hejsan, ska vi ha denna tråden eller den jag startade i morse?? Bäst vi beslutar oss för en och samma
Nu händer det ju saker!!
Kramers
ellet: Visste inte om att du startat en ny tråd. Jag tror seafree har skickat till mångas gästböcker att denna tråden finns, så vi kanske ska behålla denna.
(Mitt förslag, någon annan med annat förslag)
Hej tjejer, nu har jag också hittat hit
Arrax: Håller tummarna nu!
Seafree: Roligt och spännande att Ni snart är inne i IVF-karusellen!
Jag ska på ÄP i Örebro imorgon. Bara så ni vet .