• Razzla

Goboken

Va med i goboken innan men tyckte inte att böckerna och grejerna var de som vi hade tänkt oss. Är istället med i Bonniers Barnbokklubb och tycker att den är bättre.

Var inga som helst problem att sluta med goboken. Tror jag ringde dom om att vi ville sluta bara.

• Razzla

Jepp bonniers funkar nästa likadant.. varje månad är de ett paket med bok + spel eller leksak tex. sen kan man lätt (bara ringa talsvar) avbeställa. Fördelen är att varje månad får man en tidning med andra böcker man också kan köpa till bättre pris. De är inte varje månad jag köper bokpaketet men då brukar jag istället ta någon annan bok.
    Böckerna i tidningen är riktade till alla åldrar för barn men där finns också 1 eller 2 sidor med "bra att ha som förälder" böcker också..

• Razzla

Måste skratta lite.. Här försöker jag "skräda" min ord lite och inte säga att jag tycker Goboken suger men de hade jag ju inte behövt ;)

Som alla andra skrivit så är de inte mycke bra som har kommit därifrån. Ärligt så är de mesta överlämnat till dagis så att dom kan ta sönder dom.. hihi..

Säga ska dock att dom enda böckerna som jag har gillat som kommit därifrån är dom 2 som handlar om regn och sol. Tyvärr fick man en sol"mössa" str mini mini och en regnhatt str 60 år eller nått.. Men dom 2 böckerna har vi faktiskt kvar och funkar som gonatt saga lite då och då..

Svar på tråden Goboken