• Gisma

Goboken

Någon som testat prenumeration på Goboken?

Åsikter? bra? dåligt? dyrt? enkelt att gå ur om man vill?

• Svar på tråden Goboken
  • Jeanette81

Jag prenumererar på Goboken, tycker den är jättebra och inte så farligt dyr..
    Anton älskar leksakerna och böckerna de skickar därifrån

• PussPåMagen

Instämmer med Jeanette81!

• mludvigs

Vi handlar av goboken. Varje månad får man ett erbjudande om vilken bok som ingår i månadsboken. Vill man ha den behöver man inget göra men vill man ha den är det bara att maila eller ringa dem. Har funkat kanon för oss.

Vår som har i stort sett älskat alla böcker man fått. De är färg-glada, enkla, intressanta - tja, jag gillar dem skarpt.
    Dock har vi långt ifrån handlat alla måandsböcker för det blir så mycket böcker annars och alla har inte låtit lika kul så då har vi avstått.

Fördelen med Goboken emot många andra är aatt det inte finns nåt köpkrav - typ 2 böcker till fullpris inom 1 år. Jag verkligen ogillar sådana bok-klubbar!

• Grebbba

Jag har varit med sen min dotter var nyfödd, och har tyckt att det varit smidigt att få hem leksaker i lådan, dels för att vi har en bit till närmsta affär och dels för att jag tyckte att det var svårt att veta vad man skulle köpa. Den är bra för att man behöver inte köpa nåt om man inte vill, till skillnad från många andra. Sen är det ganska dyrt, det är väl en nackdel. Ska gå ur nu, just pga det, det är bara att ringa eller maila, Lucka till!

• Razzla

Va med i goboken innan men tyckte inte att böckerna och grejerna var de som vi hade tänkt oss. Är istället med i Bonniers Barnbokklubb och tycker att den är bättre.

Var inga som helst problem att sluta med goboken. Tror jag ringde dom om att vi ville sluta bara.

• Grebbba

Lycka till annars... *flin*

• Gisma

Tack för hjälpen.

Vad kostar det? (kan säker hitta själv om jag letar, men gör som en man å frågar, e så mycket lättare )

Å får man mycket leksaker i goboken, är det nga i bonniers?

• Razzla

Jepp bonniers funkar nästa likadant.. varje månad är de ett paket med bok + spel eller leksak tex. sen kan man lätt (bara ringa talsvar) avbeställa. Fördelen är att varje månad får man en tidning med andra böcker man också kan köpa till bättre pris. De är inte varje månad jag köper bokpaketet men då brukar jag istället ta någon annan bok.
    Böckerna i tidningen är riktade till alla åldrar för barn men där finns också 1 eller 2 sidor med "bra att ha som förälder" böcker också..

• Gisma

AntonÅNina: Hmm.. Nu gjorde du det svårt för mig ..

Fast va bra att veta att många trivs med bokklubbarna iaf.. Tycker det verkar smidigt.

Tack än en gång

Svar på tråden Goboken