• Tess26

Bästa blöjorna???

Vilka är dom bästa blöjorna?? Undersökningar??

• Svar på tråden Bästa blöjorna???
  • Julias Farsa

På tal om att läcka, det har bara hänt en gång. Ena gången var det skit upp till hakan, o andra gången upp till skuldrorna baktil, men aldrig hänt efter hon varit 3-4 månader då de fyller ut blöjan bättre. Tvättservet my best friend =)

• emmies

willys blöjor är superbra och libero men inte pampers

livet är en fest !!!
  • Flamma

Fick inte Willya blöjor bäst i test på nåt som tv 4 gjorde?

Dock använder vi Huggies till Melvin och de sitter toppen !

• mammatillpojkar

willy´s, helt klart!! (iallafall på min son) hade pampers i början men dom blöjorna luktade testade libero men dom läckte, ica´s blöjor har varit okej så länge han bara kissar i dom, bajsar han så läcker dom bajs!!

• Godingmamma

Jag har testat både Pampers och Libero till min kille. Båda har läckt. Testade sen Lidls blöjor och dom har inte läckt en enda gång så dom använder jag. Kostar ju ca 2/3 av de andra så det är ju ingen nackdel

• Tarkan

har använt både libero, pampers och icas. men ja tycker nog att liberos är bäst. iförsig så har de hänt att de har läckt nån gång med alla sorterna i början. men nu läcker de inte så ofta med libero.
    varför läcker de egentligen är de för att blöjan har suttit för länge eller? ja menar libero o pampers är väl bland de dyraste då borde de ju inte läcka alls.

• Lizzan

Vi använder pampers active fit. Jätte dyra men tyvärr de enda som funkar på vår tjej då hon e ganska kort och tjock Dom har massa resår vilket e jätte bra!

• Speedway

Lizzan: Ja dom blöjorna är bäst. Visst är det dyrt, men dom ska ha det bästa

Älskar dig Ariel.
Svar på tråden Bästa blöjorna???