Bästa blöjorna???
Vilka är dom bästa blöjorna?? Undersökningar??
Vilka är dom bästa blöjorna?? Undersökningar??
jag använderm med libero, vi hade pampers först men dom va ju väderlösa...
Libero rockar
lidl´s e bäst
sophia77: dom på lidl kostar runt 70kr
Har provat olika blöjsorter till vår pojke, men Lidl´s blöjor är klart överlägst! 69 kr/ fp.
Han blir aldrig röd i baken och känns alltid torr. Är nu inne på storlek 5 och kommer fortsätta använda dem.
Willys blöjjor har vart bäst i test enligt nån undersökning. Har dom till Flisan nu. Helt perfekta!!!
Hade papmers den allra förta tiden...sen euroshopper ca 6 mån, jättebra..men sen så ville gumman inte ligga på skötbord...blev då willys byxblöjor som vi jämt använder, hur bra som helst!
Men ni som använder Lidl´s blöjor...provade dem en gång...luktade så speciellt, som jäst...kanske bara var otur på just de blöjorna?
Är jättenöjd med Ica´s byxblöjor, det sitter jättebra och läcker inte.
Håller med om lidl blöjor...ingen skillnad mot dyrare märken och hon har som sagt aldrig fått blöjexem heller.
Jag gillar libero bäst, men jag måste ju passa på att rekommendera euroshoppers som funkar kalas och kostar 69 riksdaler![]()
euroshopper och willys. Funkar lika bra som pampers o libro. De två senare är dock snyggare men behöver blöjor vara snygga??
Snacka om pengar vi spar!
libero för oss.... har inte testat annat än libero och pampers, men kanske ska göra det.
dom har sänkt priset på på willy´s blöjor nu, kostar 79 kronor, innan kostade dom 89:- !!!
ica och libero
Lidls blöjor är billiga och funkar bra. Prövade Euroshoppers, men dom blev han röda av?!
Vi testar Coop's egna just nu och dom går väl att jämföra med Willy's tror jag. Lidl's blöjor gillar vi också, dom funkar bra. Har även testat Pampers och Libero, tycker väl dom är bäst personligen men dom andra funkar ju också och är bättre för plånboken i långa loppet
.
Då Liam endast kissar i sina blöjor (gör no i potta) så kvittar det just nu vilka blöjor han har
.
vi har testat libero, pampers, lidls, willys och coop, men dom som är bäst är pampers för vår dotter.
Testade nyligen Willys för först gången och dom är super!
har libero mini men blir galen nu när lillan sover 10tim på natten så har de börjat läcka!
innan sov hon 7 tim o dåläckte de inte igenom.
vilka är bra på natten?
vill inte köpa några i onödan om de inte funkar!
Pampers funkar bra för mig