• CherstinBovington

Nya tatueringar.

Jag är helt frälst i tatueringar. Just nu har jag enbart två st:

Men jag vill ha fler!!!
    Funderar på två sådana här stjärnor på vardera handled:
    http://www.top-tattoo-designs.com/tattoo%20design/star%20tattoos/star-tattoo-3.gif

Sen vill jag fylla ut ryggtatueringen, och ha hela ryggen gjord. Vill ha mer blommor, lite fjärilar, blad osv.

Nästa år firar mamma och pappa 30 årig bröllopsdag så då ska jag väen tatuerin in "Mum & Dad" i vitt bläck på kroppen.

En till sak jag funderar på är detta:
    http://www.dafont.com/font.php?file=anywhere&page=1&nb_ppp_old=50&text=Amor+Vincit+Omnia&nb_ppp=50&classt=alpha 
    någonstans på kroppen.

Vill även ha en tatuering på vaden.

Några fler som funderar på nya tatueringar? Och vad isf? Skriv i denna tråd så kan vi bolla ideér!

• Svar på tråden Nya tatueringar.
  • Kirita

DrakUlla, du är väldigt förtjust i cherrys ser jag! jag kunde inte låta bli att få i huvudet låt med modern talking! ;Þ

• DrakUlla

Ja,jag är en "sucker" på cherrys...

• Janlin

Här är en till tjej som gillar tatueringar
    Ska göra min 5:e snart... 23:e september

Annars har jag 4 st.
    * Röd ros på högra armen (tråkig...jag vet...va LÄNGE sen den gjordes )
    * Tribal i svanken.
    * Tribal mellan skuldrorna.
    * "Krumelur" på halsen. (Bokstäverna F och S som är "insnirklade i varann. Mina tjejers första bokstäver i deras namn.. )

Nu blir det en "tribal-fågel" på högra vaden. Skithäftig!

• Janlin

Bild på min "nya" tatuering jag ska göra finns i mitt galleri ifall nån är nyfiken

• KaiN

Ska snart tatuera in min dotters fot avtryck på underarmen plus att hennes namn också.. Det blir min sjätte tatuering.
    Ska lägga in bilder på dem snart... dvs när jag orkar =)

Jag har :
    * flames runt handleden på vänster arm
    * mitt stjärntecken på vämster underarm
    * en brinnande döskalle med en massa små döskallar runt den i röken
    * en liten groda på magen
    * och en tribal på höger överarm

Sedan så har man många som man vill göra..det är bara pengar som saknas =)

• lightswillguideyouhome

jag ska snart göra min röda fjäril. ngn med länktips på snygga bilder på just det? var tycker ni jag ska sätta den? det e mitt största dilemma..

• CherstinBovington
    lightswillguideyouhome skrev 2006-09-07 18:00:09 följande:
    jag ska snart göra min röda fjäril. ngn med länktips på snygga bilder på just det? var tycker ni jag ska sätta den? det e mitt största dilemma..
    www.bmezine.com har fina fjärilar!
  • mammatillMilo

Monstertjejen:Jag har sett flera som har tauerat över bristningar och det har blivit mycket lyckat.

• lightswillguideyouhome

nu har jag bestämmt vad jag ska ha!!
    jag ska ha texten; lights will guide you home och en liten fjäril snett över ordet home. det ska vara en ganska liten tatuering och den ska sitta mellan skulderbladen. jag e så nöjd med mitt beslut.
    nu sitter jag o funderar över vad den kan tänkas kosta..

cherstin: stjärnorna du funderade över i din TS, jag har exakt sådanna, en på vardera arm, dock högt upp på över armen. har haft dem i 3 år nu och är så nöjd.

• EMYO

Hej,

Jag har en fjäril vid svanken, typ lite på sidan.

Undrar om någon vet vad "följ ditt hjärta" eller liknande heter på latin, eller var man kan hitta bra citat.

Vill gärna skriva ett citat brevid fjärlien, men vet i fan vad det ska står.

Svar på tråden Nya tatueringar.