"Anonym" skrev tidigare som svar på annat inlägg att "det kan inte vara bra att aldrig bråka, man blir ju arg ibland"
Varför är det så? Är det bråket som definierar ett bra förhållande? Har kompisar som säger att innan man haft sitt riktiga bråk så vet man inte om det "är på riktigt" typ...
Så om man kommer jättebra överrens med sin sambo, diskuterar när man tycker olika, gör nåt man inte har lust med för tillfället för sin sambos skull (och vice versa) -t.ex. åka o handla eller så, helt enkelt tänker lika i stora fråfor skulle det göra att förhållandet inte är så "stabilt" och "säkert"
Klart man blir arg ibland, men jag blir aldrig arg på min sambo, som jag skrev tidigare lite irriterad ibland, vilket oftast beror på trötthet eller så. Är inte en person som blir arg så lätt överhuvudtaget. Diskuterade det här med en kollega häromdagen, hon sa att ett förhållande som mitt och min sambos är vad hon vill ha, annars är hon hellre singel. Vår tredje kollega däremot bråkar/tjafsar/gnäller en hel del med sin sambo, verkar inge kul...
Hur känner ni andra som inte bråkar med er partner?