Hur ofta bråkar ni?
Hur ofta bråkar du med din partner och vad handlar bråket oftast om?
Hur ofta bråkar du med din partner och vad handlar bråket oftast om?
Riktigt bråk var längesen. Vet inte riktigt om vi har något speciellt vi tjafsar om, utan småtjafs blir det om nån av oss är trött, stressad, hungrig eller så. Fast det är viktigt att säga förlt, även om det bara varit barnsligt tjafs.
Aldrig!
Oj Panda. Det tror jag inte heller är bra.
Ok. Ja det är ju det bästa av allt om man får det att funka. Men nångång måste väl ni med bli arga? Det blir ju alla människor!
Två lejon i samma familj...
hett hett hett.
Som tur e när det gäller allt..
Vi bråkar lika passionerat som vi älskar.
Jag tror att alla par har sina egna rutiner, men bättre vädra det man tycker e fel än att stänga inne det.. det kommer ut tillslut ändå ..
Vi bråkar ju inte heller direkt, vi har lärt oss ett o annat genom åren.. Håller man på att bråka o tjafsa hela tiden, så lär man ta reda på vad sm är fel. Dessutom sägs det så mycket onödigt som är sårande när man bråkar - bättre att prata istället.
Vi har aldrig riktigt bråkat.. karl min är så underbar så han ser min i ögonen och tar fram sin underbara mjuka röst så fixar sig allt lungt o sansat
Gjorde slut med exet för 2 år sen..vi bråkade säkert 2-3 ggr i veckan o småsaker..som kläder på golvet..disk..pengar..avundsjuka..MM..ständigt osams skulle man kunna säga..min nuvarande sambo sen ungefär 2 år tillbaka har jag aldrig bråkat med (kommer väl)..men visst kan man bli lite irriterad men aldrig som med/på exet!!!