Inlägg från: enny signatur |Visa alla inlägg
  • enny signatur

Elak busschaufför :-(

har en busschafför som vägrade köra mig, lång historia men han hävdar att det beror påa tt jag ska gubbjävel till honom. det gjrode jag förvisso, han ska vara glad att han inte fick en knytnäve i anisktet 'minns*
    det hela gick ut på att jag hade MASSA packnig varav två väskor med katter. tog in den ena samt en av väskorna och säger till chaffören att ajg ska hämta resten, bara ställa in detta. han stänger då dörren och tänker åka. jag säger argt åt honom att öppna varpå han vägrar. jag ser min andra katt vara utanför blir jäkligt arg och tycker att han jävlarimig ska öppna varpå jag sparkar på dören.
    dörren går i slutändan upp, jag vägrar gå ut (han hade väl kört då..) och går istälelt in och hämtar min packning ink min katt för att sedan gå ut. ungefär i det läget kommer min samboi varpå jag förklarar vad som hänt.
    jag förklarar att busschafören är ett svin. kallade honom troligen gubbjävel när han stängde dörren och vägrade öppna den.
    vi blockerade bussen (och bad övriga resenärer om ursäkt) ett tag, insåg sena tt tåget går om 40 min, vi har brottom...
    hittade en taxi som valde att skjusa oss (trotts att chaffören var allergisk mot pälsdjur och vi knappt hade några pengar på oss... chaffören vägrade ge tillbaka de pengar jag betalat på bussen nämligen...)

kan dessutom tillägga att jag vred mig av smärta vid det tillfället då jag gått ca 2-3 km innan med pakningen (med hjälp av pojkvännen). på vägen dit kolapsade jag (inte svimmade men så när man kan komma) och fick då hjälp av en vänlig man som bjöd på saft... vilket busschfören fullständigt sket i...

men trössten är väl att taxichfören var jätte snäll och trevlig samt mannen som hjälpte mig påväg dit

Svar på tråden Elak busschaufför :-(