Inlägg från: ShootingStar |Visa alla inlägg
  • ShootingStar

¤ västervik tråd 3¤

nyinflyttad: Jag kan starkt rekommendera jurastigen. Fina lägenheter, mycket lekplatser, nära till jättebra dagis och skola. dagiset har dessutom precis byggt till två hus och det blir 40 nya platser. Vi har precis flyttat därifrån till parhus, men trivdes jättebra! finns både lägenheter med egen ingång och i trapphus. vi bodde i trapphus på den övre gården. Övre gården tycker jag känns lite "lyxigare" och är ju dessutom längre från vägen... Annars finns det skog på baksidan där det finns hage med hästar, så mysigt! Finns ofta lediga lägenheter där oxå! Ring riksbyggen å fråga!

Hur har ni det alla andra? Är du på förlossningen nu emelle?

• ShootingStar

nyinflyttad

Det är bostadsrätter på jurastigen, men billiga sådana. Vi köpte vår för 10 000... men tror de stigit lite sen dess. ligger väl kanske runt 15 000 beroende på lägenhetens skick å så...

• ShootingStar

Idag har man varit å röstat då... Har som vanligt noll koll på det här med politik, så det får bli som det blir...

Nu har jag lite myskväll... Jonas jobbar natt å Alicia sover. Så jag sitter å gottar mig med chips å dip å ska kolla på film strax... Mysigt!

Vilken fin mage Emelle... *längtar efter bebismage*
    Snart kommer nog den lille ska du se! Inte länge kvar nu!

Nu ska jag dyka ner i chipsskålen igen, hehe!
    Ha det gott alla!

Å nu måste vi ju faktiskt ta å ta tag i dne där fl-träffen som aldrig blir av....

• ShootingStar

Emelle: Det är så svårt det där med namn. Tycker båda namnen är jättefina. Kanske borde ni helt enkelt vänta å se vad det är för en liten krabat som tittar ut, då vet ni nog bättre.
    Sen det där med körskolan, jag håller faktiskt på och skulle gärna hålla dig sällskap på körskolan. Problemet är att jag tror min "tid" har gått ut där, för nu är det 2 år sen jag skrev in mig, å tror bara tiden gäller så länge... men e osäker... Nån som vet?
    Jag menar, jag har ju alla böckerna å har gått teorikursen, jag ska väl inte behöva betala för allt igen när jag redan har gjort d... Det enda jag inte gjort är å sitta vid datorerna där... Typ d man borde göra... Har bara gjort det några gånger, sen kom skola graviditet å barn å tog all min tid... Å nu sitter jag här utan körkort, hehe! Men om det löser sig för mig Emelle så har jag gärna sällskap med dig där!

Nu tänker jag faktiskt ta tag i en fl-träff eftersom ingen annan gör det!
    Jag skulle vilja föreslå nästa vecka (hört att det ska bli uppåt 25 grader då)! Så kan alla ta med en filt å lite fika så slår vi oss ner i närheten av lekparken nånstans... Typ onsdag klockan 15:00? Så får vi se hur många som kan komma och hur många som e på sjukhuset å föder bebisar!
    Men va tro ni alla om det??
    Jag gör ett försök till en lista iaf!

FL-Träff i Stadsparken Onsdag 27 september 15:00:

1. ShootingStar; Madelene med Alicia

• ShootingStar

Tack Emelle! Då ska jag höra med dom om man måste betala allt igen. Vore ju konstigt eftersom jag redan har böckerna å så... Men ska höra med dom!

• ShootingStar

Å va spännande Emelle! Tänk om den lille kikar fram redan i natt!

Fjanten: Visst är det mysigt å få höra hjärtljuden dådär. Helt underbart!

• ShootingStar

Oj.. här i tråden var det dött... Inte en kotte nästan...

Hur går det för dig Emelle? Kommer det nån bebis? Har ni bestämt er för namn är förresten? Elwin eller Marius? Väntar nyfiket...

Ingen som har nappat på fl-träffen på onsdag???????????????????????????????????????????????????????????

• ShootingStar

Jaja, någon fl-träff imorgon verkar det inte bli. får väl ställa in det tyvärr....
    Nu har jag försökt iaf...

• ShootingStar

Hur går det med bebisarna? Vill dom inte komma?

Tänkte höra om det är nån som vet, det är ju sån barnkarneval imorgon med parad nerför storgatan å så... Men vad innebär det, kan barnen klä ut sig till vad som helst eller ska det vara "karneval-inspirerat" typ... Nån som vet?

Nån som har barn som ska gå i karnevalen?

• ShootingStar

Hmm... inte mycket aktivitet här idag... Kanske ligger Emelle å Frogleg på bb nu? Hoppas det!

Är det ingen som ska gå med sina barn i karnevalen imorgon?

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤