• cid

¤ västervik tråd 3¤

Hejsan hoppsan på er!
    Trevligt med en ny tråd. Nu får vi ju se till att göra det lite bättre...vars ju inte många inlägg att läsa varje dag i den förra tråden!

Frogleg och Emelle: hur långt har ni kvar?

Idag har jag varit på en lååååååång föreläsning i skolan...otroligt hur en människa kan göra en intressant föreläsning så oerhört tråkig!

• cid

Ankan: okej....låter inte som att jag ska klaga

Vilar upp mig inför en väldigt lång skoldag imorgon....inläsning på förmiddagen (begrava sig i böcker) föreläsning på eftermiddagen och pedagogikkurs på kvällen...
    Jippie...eller inte....
    Men men, det är ju bara att hugga tag i det så att man får ut sin fil. kand. examen...

• cid

Emelle: Attans....jobbigt när man verkligen tror att det är på riktigt och så bara försvinner det! Försöker att skicka över lite värkar med tankeöverföring!

En tyst liten hemlis....

Isak ska bli storebror!
    Hoppas vi på i alla fall, är än så länge "bara" i vecka 10 med ett fruktansvärt illamående och en trötthet utan dess like..
    På onsdag bär det av på UL och jag hoppas verkligen att allt står rätt till..
    Tänkte att jag lika gärna kunde avslöja det här, alla andra vet ju.... (liiiite svårt att dölja)
    Förstår inte vad i hela friden det är i magen som kan svälla så himla mycket!
    kika gärna in å kika på mina magbilder!

Ja just det, går allt som det ska så kommer det en liten en i början av April (än så länge)

• cid

Tackar tackar!

Är verkligen jätteglad och med detta j*vla illamående så tänker jag tvinga den lilla "grejen" där inne, för jag tänker INTE ha det här ogjort!

Skickar allt vad jag kan till er båda!

• cid

Kan inte tänka mig att ALLA som ska ha i September har fått.... Bara halva har ju gått, och inte ens det...
    Vet hur ni känner er och jag vet att det inte är några ord som hjälper, men snart snart snart har ni små små bebisar hos er!
    Se till att mysa till det nu innan istället...

Själv sitter man som ett nervvrak, ska på UL imorgon....tänk om det inte finns nåt där...
    Kanske har dött där inne för länge sen...
    Usch usch usch, förstår inte varför man är så nervig...borde ju inte vara något fel...men man vet ju aldrig...

• cid

UL gick bra idag!
    Jag har en liten krabat med pickande hjärta som sprattlar för fullt där inne.
    Nu kan jag stoltsera med min mage och berätta för precis vem jag vill att Isak ska bli storebror!
    Har vandrat omkring på små moln hela dagen....

• cid

Emelle:
    Näe, det var ju inte direkt så hemligt ALLA som såg mig visste ju med en gång, det är ju inte direkt lätt att dölja lilla kulan..
    Men nu kan jag istället stoltsera med den! känns riktigt skönt, berättade för ena lillasystern i går också, hon blev glad...
    Så nu är det bara gammelmormor:ar, gammelfarmor och kusinerna kvar...sen vet nog alla tror jag..

• cid

Mr o Mrs H:
    Tyvärr, har ingen koll, går ju inte dit längre....men nån annan här vet säkert...
    och tackar för gratulationerna

• cid

Sunzhine: lyx med korten ju! En låååång dag i skolan, men tänk vad skönt att vara ledig nu när vi är färdig med alla uppgifter!

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤