¤ västervik tråd 3¤
Grattis grattis Frogleg!
Grattis grattis Frogleg!
Frogleg & mysfaktor: Vilken sötis ni har fått! Klart man inte sak göra det litet, ska man göra det kan man ju lika gärna göra det ordentligt
Jullan: Vi har en liknande stol som jag tror vi vill bli av med (måste prata med sambon först). Skulle ni vara intresserade av något liknande eller är det bara tripp trapp som gäller?
Jullan: okej....för det är lixom samma modell fast den ser lite annorlunda ut, men samma funktion med flyttbar "sittbräda" och "fotbräda" och med en sån bygel som man kan ta bort när barnen bli större....
Om det är nån annan som är intresserad så är det bara att hojta till.... Kan lägga ut bild i galleriet om nån vill se...
Grattis Shooting! Känns bra att vi börjar fyllas på här i Västervikstråden med bebisar! Kände mig lite ensam ett tag, men nu så, nu är vi ju i alla fall tre... eller är vi fler?
Idag är mitt humör INTE på topp....har suttit och beställt studielitteratur för 1600:- och så ser jag på orderbekräftelsen har jag har beställt en bok FEL....har beställt en e-bok istället för en vanlig.... INTE ROLIGT! Tur att sambon och sonen inte är hemma då hade dom nog fått ta emot både det ena och andra...
Usch sitter här helt gråtfärdig nu, jävla skitböcker, skitadlibris och skithormoner!!!!!
JAAAAAA!
Hittade ett telefonnr. efter mycket letande till adlibris och dom fixade min beställning med en gång! Nu kan jag vara lite glad igen!
vi har en tripp trapp liknande stol till Isak men tycker den är så klumpig. Men som ni skriver är dom ju svåra att använda ner barnen är väldigt små. Tänkte köpa nån annan stol nu, Isak är ju så duktig, finns ingen mening att ha en sån stol till honom känns det som när han kan sitta på en vanlig stol. IKEA har ju barnstolar som är som vanliga stolar...
Angående dyra dynor att köpa till så tycker jag det är helt meningslöst! Räcker ju att ta nån liten filt eller handduk och vika ihop och lägga bakom/runt.
Idag var jag och handlade (som vanligt) skulle vara ekonomisk och så och inte handla nåt jag inte skulle ha egentligen. Det gick jättebra ända tills jag kom till kassan. Där är det nån idiot som har ställt en HEL PALL med skumtomtar! Så det blev en låda sån....usch....vet hur fort den kommer ta slut men det vågar jag nog inte erkänna....
Löken: vink vink!
Shooting: Jag har också Bettan och nämnde att jag hade haft lite bruna flytningar, och VIPS så fick jag en tid för UL!
Jg gjorde mitt i vecka 11 tror jag det var, så jag fick vänta lite men det var bara för att jag skulle kunna göra ett vanligt UL istället för ett VUL...
Lycka till på inskrivningen! Visst är det märkligt hur kul man tycker det är även att det är andra gången?!
hej hopp...
är mest här inne och tjuvläser vad ni skriver..blir inte så mycket skrivet själv. så det är väl bäst att lämna ett litet avtryck så ni vet att jag lever
Här är vi hemma hela veckan, Isak har troligtvis vattkoppor och då är det ju inte värt att släppa iväg honom till dagis...hur pigg han än är..
Börjar få en pigg liten en i magen också! känner äntligen sparkar och så, jättemysigt! Nästan varje dag känns det nu...man hade ju nästan glömt hur det kändes!
Kikar lite större bostad förresten...om nån vet om en bra 4:a nån stans så kan ni ju hojta till!
Shooting: Vi bytte nu för ett tag sen. nån, ett par månader sen kanske. Här har det också funkat långt över förväntan och det är först nu som han har börjat att kliva ur sängen själv. Innan har man varit tvungen att gå och öppna dörren och säga att han fick komma upp för att han skulle gå ur. Knasunge jag har! Men nu är det skönt för nu kommer han upp efter en stund när han vaknat, så kommer han in och busar i sängen, jättemysigt!
Häromnatten kom han upp klockan ett och ville se på bolibompa...men det är ändå gången han har gått upp när han inte skulle...
Angående julklappar så har vi inte börjat handla än... har haft fullt upp med födelsedagspresenter till Isak, och nu fyller jag ju snart år så då är det bestyr med allt sånt. Men det blir väl till att börja handla snart...
Emelle: när börjar du jobba då? För det var ju slut nere på stan ganska tidigt tyckte jag det såg ut som...typ 17. eller var det bara affärerna som stängde då?
jag började också med scrapbooking....många pengar som är nedlagda på en massa grejer... och så nu har allt bara blivit liggandes....har alldelels för mycket att göra, och när man väl inte har det så stupar man direkt ner antingen i soffan eller sängen tycker jag..
Det får nog ta och bli ett senare projekt. nån gång i framtiden, när man har mer tid. Och det kan ju med framtida "projekt" bli svårt känns det som...
Vi var nere på stan förut på den s.k. julskyltningen, tycker bara det blir värre och värre för varje år, var ju ingenting att ha...
här börjar julkänslan också att smyga sig på .... sambon kom ju hem med en halv ica-påse med trattkanatareller så jag har ägnat eftermiddagen åt att rensa svamp... funderade på om man skulle sätta på julmusiken samtidigt men konstaterade att hjärnar nog fått kortslutning då *ler*