• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Lillpluttens mamma

Undrar om någon vet om det finns julstjärnor man hänger i fönstret? Papp eller vad de är gjorda av. Stora, gärna vita..
    Jättetacksam för svar!!

*Lycklig mamma till Alvin född 30 mars -06*
  • Mollymajs

lillputtens mamma. det fanns det i fredags .men vet inte va de kostade. de hade massor av stjärnor o ljusstakar i olika slag.

• Flickan P

vi köpte gåstolen idag... 259:- kostar den

♥ v. 27♥
  • Chily

9Kärleken6: Jag var där i lördags och då fanns det sådana tröjor kvar.

• SiLiOs
    Pyret 78 skrev 2006-11-21 12:05:23 följande:
    Jag var där i lördags och när vi gick ut vid 11 så var det en massa bussar där. Se till att vara där när de öppnar så slipper du alla bussmänniskor. Inte lika trångt då.
    Du överlevde ser jag Pyret =) Såg dig inte där inne, men å andra sidan såg jag knappt handen framför mig heller Blev du också påhoppad av folk som ville ha din vagn sen?
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Pyret 78

kattlise

Japp, vi hade två som följde oss till bilen. Kan säga att vi hade lite skadeglädje när vi såg kön ringla ut på parkeringen. Vi hade ingen kö när vi gick in. Fick handlat det mesta jag skulle ha.

• SiLiOs

Pyret, vi hade en kö - men kom in på runt 10 minuter så det märktes inte. Jomenvisst var det lite skadeglädje det var värt det att stå vid halv sju i kylan och mörkret och huttra =)

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • SiLiOs
    TildesMamma skrev 2006-11-21 15:34:26 följande:
    kattlise:Ja, dom var ju jättefina ju! Åhh vill åka dit nuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Tilde 030703 & Lillskrutten Bf 070516
    Tack
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Bess
    PYRET: Vilken tid kom ni, då det ite var kö.
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden