• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • fia jimmy

va på ullared igår.. gud va mkt folk det va!! va oxå med om det att folk följde med en till bilen bara för att de va ute efter vagnen.. åker endast en gång om året. det räcker för mig

• Tilde å Nova
    kattlise:

Tack! Då ska jag hålla utkik efter dom när jag är där på lördag då!

Fru Indosaurie:

Tack för informationen om filten!
  • Scrapmom

Vi var också på Ge-Kås igår. Jösses vilka köer! Men jag måste säga att det gick fort när de väl började släppa in. När vi kom ut från affären var det två timmar kö utanför...

Alla julklapparna är inköpta, så skönt! Ska bli underbart att slippa julkaoset veckan innan jul.
    Hittade dessutom en jättefin julduk 147x240 för 149:-, precis lagom.

Ramar köpte jag storlek 10x13 och 13x18 tror jag det var. Har för mig att de kostade 15-25:- Fanns en del att välja på, även såna med tre ramar i en.

• SiLiOs
    Sydskåning - sånna ramar med tre bilder i varje hade jag velat haft. Men blev så stressad av allt folk som var packade som myror så jag körde bara ner lite saker i vagnen o drog illa kvickt ha ha.

Tänk att få ha en hel dag själv där inne och bara tralla runt i lugn och ro!
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • sholof

Ja igår så var det ju verkligen kaos inne på heminredningen, så jag gick där bara en snabb runda och köpte bara det som jag fick plats i min famn.

Kattlise, ser ut som att vi köpte ungefär samma saker till bebis, det där startkitet för 129 var ju väldigt fint, det är jag nöjd med.

• SiLiOs

Ja visst var det fint =) Bebisen här är inte ens född och redan har han eller hon mer kläder än mamma och pappa ha ha

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • sholof

Ja, min bebis kommer inte förrän till våren, men vi köpte mest till den oxå.....själv tittade jag inte ens på kläder till mig, förutom det lilla utbud dom hade av mammakläder.
    Men mycket fint till bebisen i fina neutrala färger.

• hug me

nån som vet om det finns lekhjälm och gåvagn där?? och vad de isf kostar??

♥ storasyster född Juli -04 ♥ lillasyster född Mars -06 ♥
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden