Ni "max" 155 cm långa/korta...
Jag måste få tipsa om Lindex barnkläder för större barn. De heter Heartquake och är mer formade än vanliga barnkläder. Jag är förvisso inte riktigt lika kort som TS, men har alltid haft problem med längden på byxor.
Jag måste få tipsa om Lindex barnkläder för större barn. De heter Heartquake och är mer formade än vanliga barnkläder. Jag är förvisso inte riktigt lika kort som TS, men har alltid haft problem med längden på byxor.
ICT: 34? Jag har storlek 31 eller 32 på längden och jag är en decimeter längre än du
Prova ett par Heartquakebyxor och se hur de sitter i alla fall.
MayaS: Nej du, kort och lite kraftig är samma sak som lång och smal. Jag har en vän som är 176 centimeter och väger 50 kilo. Vad hon än klär sig i fladdrar det hej vilt. Enligt klädskapare ska alla ha ungefär samma kroppsform tyvärr.
MayaS: En jutesäck kan du väl färga i någon käck färg och klistar på lite paljetter på? Riktigt läckert
Jossefina: Numera finns det korta men "normala" byxor från stl 36 (kanske stl 34 någonstans). Annars är barnbyxor mitt heta tips.
Men varför finns det alltid kläder för längre personer, men inte för kortare. Jag vill inte alltid gå i jeans utan vill också ha finbyxor och kanske en kjol som går strax ovanför knäna. Inte till vaderna. Tacka vet jag högklackat i alla fall.