• Elsans

Har du gardiner hemma?

Jag har inte det. Tycker att det är fult.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du gardiner hemma?
  • bigmouth

Inga gardiner förutom i dotterns rum. Och jag är VÄLDIGT intresserad av inredning. Min erfarenhet är snarare att de som har, eh, "tveksam" smak när det gäller inredning är de som lägger ner mest krut på gardinerna.

• Elsans
    bigmouth skrev 2006-09-04 22:27:05 följande:
    Inga gardiner förutom i dotterns rum. Och jag är VÄLDIGT intresserad av inredning. Min erfarenhet är snarare att de som har, eh, "tveksam" smak när det gäller inredning är de som lägger ner mest krut på gardinerna.
    Håller med!!!!
  • Jemma81

Hehe. Jag är inte så pysslig och huslig av mig. Men jag har gardiner för jag skäms för mkt inför grannarna för att inte ha det.
    Det hör liksom till, att där det är fönster, där har man gardiner..
    Sen att jag bara har en uppsättning gardiner till varje fönster är en annan sak.
    När de behövs tvättas får jag snällt vara utan gardiner ett tag tills de är torra och strukna.. *s*

• Moj Katile

Här har vi gardiner i alla rum och kan INTE tänka mej vara utan! Det blir stelt och hemskt...

• Wicke

Huset funkar inte utan gardiner så det är paneler nästan överallt förutom i killarnas rum där det hänger "dunderklumpen-gardiner" a´la 70-tal*kunde inte låta bli *

• Linda1976

Nej, gillar inte gardiner.

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • Niccita

Vi har gardiner på øvervåningen (vårt sovrum + bonussonens)
    Vi har nyligen flyttat från en liten lægenhet på 70 kvm med 3 fønster, till en 2våningsvilla på 135 kvm...
    Vi har helt enkelt inte hunnit køpa gardiner till køk, matsal o vardagsrum æn

Nackdelen (eller man kanske ska sæga førdelen ) ær att alla fønster i det hær huset ær så himla stora!

• Pyret3

Både panel och vanliga.

Men det är snyggt utan gardiner oxå,,,om man har vackra fönster.

Träpersienner är helt ok

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Filippinan

har bara gardiner i v-rum och kök. panellängder. ultraextrasupersmala sådana.

The more you ignore me, the closer I get
Svar på tråden Har du gardiner hemma?