• Anonym

Min flicka är röd i underlivet

Jag har haft samma problem med min dotter från att hon var tre till nu, och hon är snart åtta år. Har varit på besök hos massa barnläkare för problemet och dom avrådde mig från att överhuvudtaget använda tvål nära underlivet och har smörjt henne med inotyol i alla år pga detta. Nu för ett tag sedan hade hon så ont igen och vi fick en akuttid på barnmedicin..träffade en superläkare där och jag förklarade att jag under dessa år har misstänkt svampinfektion men har bara blivit nekad, att det inte var så. Han sa direkt att det var svamp och det kommer pga attt ph floran blir försämrad och skrev ut ett recept med salva mot svamp. Symtomen är mycket bättre på henne nu och det känns så skönt att äntligen få ordning på detta nu. Jag vet inte om det hjälper dig men du kan väl höra efter hos läkaren och se vad han säger. Hoppas att allt löser sig!

• Anonym

min dotter blir åxå röd då hon inte torka sig efter toa besöken ibland ska de ju gå så fort att dom inte ha tid jag har kört med alovera funkar bra å man ska aldrig använda tvål där nere möjligt vis DAX tvättkräm el lactacyd :)

• Anonym

har hon blöjor så kan det även bero på blöjan, kiss är väldigt starkt så man MÅSTE tvätta efter varje blöjbyte

• Anonym

Coppola: anonym(???) frågade nog mest av omtanke och inte för att sätta griller i huvudet på TS! Om jag ska vara ärlig så slog den tanken mig också...det är väl bra att man inte utesluter det? Och TS, nu vet vi ju att det inte är så, men anonym(???) kände ju till alla bakgrundsfakta lika lite som vi andra!

Svar på tråden Min flicka är röd i underlivet