Inlägg från: Anne M |Visa alla inlägg
  • Anne M

Pandas hangarounds

vickis75 skrev 2006-09-14 17:40:02 följande:
    Fler:6. Jag är internetberoende (numera även effelberoende).7. Jag tycker att Photoshop är ett omåttligt kul program att greja runt i.8. Jag blir omåttligt grinig - näst intill folkilsk - när jag blir hungrig eller om jag inte fått sova... 9. Jag är väldans spruträdd och födde därmed både William och Hannah utan ryggbedövning bara pga att jag vet att den sprutan är superduperstor!10. Den där spruträdslan har gjort att jag vägrar ta bort en stor leverfläck som jag har på halsen! Ska den bort får de söva mig - för dels vägrar jag bli stucken med en spruta i ett område där jag ser vad som händer i ögonvrån, dels är jag livrädd för den jästrans skalpellen!Såja - bara 90 kvar! Förvirrad - helt enkelt!
    Tips... Kolla din inbox .
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Anne M

Väntar på en fortsättning .

• Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-15 08:24:13 följande:
    Panda skrev 2006-09-15 08:21:12 följande: Väntar på en fortsättning . /Kan nu titulera mig som fotografHaha, när jag är färdig med alla 100 kommer ni inte tro utan veta att det är en heltokig typ som sitter här... Förvirrad - helt enkelt!
    Like u anyway .
  • Anne M

Jag ska göra en "Vickan".

1) Jag är en fena på att städa, jag städar bort allt (hatar saker och damm).
    2) Mitt minne sitter på gröna Post-It lappar.
    3) Jag är sjukskriven sedan snart två tillbaka. Mitt yrke är undersköterska.
    4) Jag är lyckligt gift med en "galen" och lagom rund man i sina bästa år (45).
    5) Jag är 32 år (33 den 12 november, lägg det på minnet ).
    6) Jag är godhjärtad, väldigt empatisk och har alltid ett leénde till övers.
    7) Jag gillar att ta kort.
    8) Jag gillar att ta en grogg eller tre med KatastrofKatt, som jag från började avskyde , och det var ömsesidigt (men nu älskar vi varandra ).
    9) Jag tar gärne en grogg eller åtta med Anin4456, som jag från början tyckte var en stropp, och hon tyckte samma om mig , men nu älskar vi också varandra .
    10. Jag är FL-beroende .

• Anne M

Jag tar 10 i taget .

• Anne M
    KvastHilda skrev 2006-09-15 17:34:05 följande:
    Oj. Jag tror jag ska börja fila på en sån lista jag med!
    Jaa, gör det .
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-15 18:22:56 följande:
    21. Är barnsligt förtjust i McDonaldsmat - trots att jag jobbat där (fast bara i kassan då, så långt kom jag )22. Vägde 47,5 kg fram tills att jag blev gravid med William för drygt 5 år sen - detta ofrivilligt då... Inga ätstörningar eller så - jag kan bara inte gå upp i vikt! Trist nog anser folk att sånt är helt okej att kommentera precis hur som helst!23. Jag har kastat ett decilitermått i metall mitt emellan ögonen på en kille en gång på hemkunskapen. Han retades och *pang* - tycker iofs fortfarande att han förtjänade det! Det gjorde nog vår lärare oxå, för trots att hon såg det sa hon inte ett pip till mig! 24. En gång när jag blev arg på Mattias hällde jag 1 liter diskvatten över honom... Inte bra att argumentera med en Vickis som diskar tillbringare... 25. Fick äta bricanyltabletter när jag var gravid med Wille pga risk för förtidsbörd - och blev hur mkt på pickalurven som helst! Läkaren trodde nog jag var helknepig när han kom och sa att vi fick åka hem - skönt svarade jag, då behöver vi inte oroa oss för djuren. -Jaså har ni kor, sa han. -Nej, replikerar jag, de kommer inte in genom kattluckan! Sen skrattade jag så jag grät - i minst 30 minuter... Förvirrad - helt enkelt!
    Skrattar högt .
  • Anne M

Nu går vi hem till grannarna (Knattis och Cuppe) och förtär alkohol

Skål och trevlig kväll alla goa frumtimmer .

Kyss

• Anne M
    Vart har alla mina favoriter tagit vägen?

Kan ni länka till alla trådar ni huserar i så jag åter kan vara med?

Kattens tråd(ar).

Vickans trådar.

Anins trådar.
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-17 11:22:36 följande:
    God morgon Panda!  Musik i bild - "The Road To Hell" Idag ska vi ha städdag här hemma! *pust* Makens (skräcködla till) faster kommer hit och hälsar på... Förvirrad - helt enkelt!
    Hi hi (ta kort på henne, man vet aldrig när det kommer en omröstning med ödlor som motiv .
Svar på tråden Pandas hangarounds