Inlägg från: Anne M |Visa alla inlägg
  • Anne M

Pandas hangarounds

vickis75 skrev 2006-09-10 20:10:39 följande:
    Men jag försökte bara hålla nere värdet på dina oändligt värdefulla autografer Panda! Visst är det jättesmart!! Ingen av de andra förstod mitt trick - de snodde åt sig autografer så det stod härliga till hela bunten - så tricket funkade m a o!!*pussar Pandas fötter* Förvirrad - helt enkelt!
    Bra där "Vickan" . Du är smart, så du får AngiePangies plats som manager, om du vill.

AngiePangie du kan få bli barnflicka till min dotter.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Anne M
    Aangiee skrev 2006-09-10 20:24:26 följande:
    *sätter mig i ett hörn och stortjuter då jag förlorat mitt drömjobb*Barnflicka you say?? hmmm.... ja om det är det som krävs för att jag ska få vara dig nära så självklart!
    Inte vara ledsen, du får ju vara mig och min gudagåva nära .
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:28:18 följande:
    och jag får då rollen som..... huskatt? *surar* try less, fail less
    Huskatt, näe du, jag tål inte katter vet du väl?! Du kan få bli min personliga rådgivare .
  • Anne M
    Aangiee skrev 2006-09-10 20:46:19 följande:
    Aangiee skrev 2006-09-10 20:24:26 följande: *sätter mig i ett hörn och stortjuter då jag förlorat mitt drömjobb*Barnflicka you say?? hmmm.... ja om det är det som krävs för att jag ska få vara dig nära så självklart! Inte vara ledsen, du får ju vara mig och min gudagåva nära . KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:28:18 följande: och jag får då rollen som..... huskatt? *surar* try less, fail lessHuskatt, näe du, jag tål inte katter vet du väl?! Du kan få bli min personliga rådgivare . /Kan nu titulera mig som fotografja men då känns det ju redan mycket bättre! för vem vill inte vara barnflicka åt sin idols barn?!?! ååååh Panda, du är sååå smart, får mig alltid på bra humör
    Kyss
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:48:48 följande:
    och dessutom, pandalusken, har du inte nyst en enda gång i min närvaro...JAG däremot smittas ju av ALLA åkommor du drar över dig... *hosta tappert* try less, fail less
    Vill du veta en sak, det är bara för att du INTE är en katt .
    Du... Jag har inte smittat dig med lunginflammation (basta), den fick du på ICA.
  • Anne M
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:54:17 följande:
    vickis75 skrev 2006-09-10 20:51:39 följande: KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:48:48 följande: och dessutom, pandalusken, har du inte nyst en enda gång i min närvaro...JAG däremot smittas ju av ALLA åkommor du drar över dig... *hosta tappert* try less, fail lessOch du fattar inte alls vad hon har dig till egentligen???  *viskar* Du vet kungliga förr i tiden hade alltid en provsmakare... Förvirrad - helt enkelt!mmm, men jag smakar bara på hennes kaffe.. och det EFTER att alla andra tagit en klunk.särskilt håller jag koll på s n a f u s reaktion.. och reagerar inte han, vet jag att kaffet är drickbart. try less, fail less
  • Anne M
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 21:03:05 följande:
    *vaknar ur koman*jaja.. okej.. jag ÄR inte en katt.. hemskt ledsen att det kom ut såhär..jag hoppas jag inte sårat någon eller att någon känner sig dragen vid näsan..jag är egentligen en kastrull! try less, fail less
    Du behöver ju hjälp på riktigt. Jag kan rekommenderar varmt min psykolog.
    vickis75 skrev 2006-09-10 21:03:26 följande:
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:54:17 följande: vickis75 skrev 2006-09-10 20:51:39 följande: KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:48:48 följande: och dessutom, pandalusken, har du inte nyst en enda gång i min närvaro...JAG däremot smittas ju av ALLA åkommor du drar över dig... *hosta tappert* try less, fail lessOch du fattar inte alls vad hon har dig till egentligen???  *viskar* Du vet kungliga förr i tiden hade alltid en provsmakare... Förvirrad - helt enkelt!mmm, men jag smakar bara på hennes kaffe.. och det EFTER att alla andra tagit en klunk.särskilt håller jag koll på s n a f u s reaktion.. och reagerar inte han, vet jag att kaffet är drickbart. try less, fail lessDet är vad du tror ja!! Det är vad de vill att du ska tro! Managern ( - jag) har berättat noga för både Panda och S N A F U precis hur man låtsasdricker! Förvirrad - helt enkelt!
    Sccch... Inte avslöja oss nu.
  • Anne M

Jag skulle behöva en livakt, den där människan som först utger sig för att vara katt, och sedan en kastrull, och som dessutom är hos mig rätt ofta, har ju inte alla "får" hemma. Jag blir lite rädd för henne nu.

Någon frivillig?

• Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-10 21:13:05 följande:
    Du Panda - granntanten du vet... - hon är din hemliga livvakt! *managern har koll minsann* Förvirrad - helt enkelt!
    Aha, det är därför hon sitter utanför min dörr ibland .
  • Anne M

Jösses... Vad vill du mig människa (KatastrofKatt)?

• Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-10 21:19:35 följande:
    Panda: Jupps precis därför.Kattastrofkattan: Det är precis vad jag har instruerat henne att få dig att tro! *ler listigt* Förvirrad - helt enkelt!
    Ni är i maskopi eller hur?

*Springer för glatta livet, rädd som aldrig förr*
  • Anne M
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 21:26:44 följande:
    jag... jag vill väl ingenting... try less, fail less
    Du vill stjäla min kamera, så att jag inga fler bilder kan ta, så att DU kan sola dig i glansen som fotograf sedan, eller hur?
Svar på tråden Pandas hangarounds