Inlägg från: KatastrofKatt |Visa alla inlägg
  • KatastrofKatt

Pandas hangarounds

shit.. nu kommer jag aldrig kunna kolla på s n a f u utan att få den "bilden" i huvudet!

• KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-08 16:38:27 följande:
    Åh, när man citerar dem ser de ännu mer naturtrogna ut juh!!
    jupp.. så nu ska vi bara kopiera dem..
    det blir ett tufft jobb, men någon måste göra det!
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-08 16:41:06 följande:
     *asg* Stackarn kommer säkert undra varför du tittar så konstigt på honom!!
    eller varför jag inte tittar på honom alls, utan gömmer ansiktet i händerna och springer åt motsatt håll, varje gång jag ser honom komma!
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-08 16:44:46 följande:
    Komma eller komma, katten? /Kan nu titulera mig som fotograf
    *bryter ihop till en darrande kattskrällehög*

jisses.. det var den vänskapen liksom.. säger du det åt honom när han kommer HEM?
    eller ska jag bara sluta höra av mig? Generad
  • KatastrofKatt
    Aangiee skrev 2006-09-08 16:54:57 följande:
    INGEN som är intresserad av att buda på en fimp och ett uttuggat tugummi?? Vad är ni för fans egentligen!!?!?!?!?!?
    jag har redan alla fimpar och stelnade tuggummin jag behöver. förrådet är fyllt av gamla panda-pryttlar. de går inte riktigt så bra på varken tradera eller blocket som jag väntade mig...
  • KatastrofKatt

ähh.. *skaffar sig nån ny att dyrka*

• KatastrofKatt

MIG exempelvis.
    jag är klok, rar, snygg, len, gosig, stark, lysande, vis, mjuk, trygg, glad och fullast...
    och jajuste.. jag hyser en massa empati också Räcka ut tungan

• KatastrofKatt
    Aangiee skrev 2006-09-08 17:04:46 följande:
    Drar katten lite i svansen som straff för att hon ens tror att det finns någon som Panda!!!
    *fräser, reser ragg och visar klorna*
    passa dig du, angiepangie.. annars kanske jag slickar dig i ansiktet med min oerhört sträva tunga.. eller nåt.. öööh. Fot i munnnen
  • KatastrofKatt
    Panda skrev 2006-09-08 17:12:55 följande:
    Aangiee skrev 2006-09-08 17:04:46 följande: Drar katten lite i svansen som straff för att hon ens tror att det finns någon som Panda!!!*fräser, reser ragg och visar klorna*passa dig du, angiepangie.. annars kanske jag slickar dig i ansiktet med min oerhört sträva tunga.. eller nåt.. öööh. Tänk på att AngiePangie är av könet "girl". /Kan nu titulera mig som fotograf
    som katt har jag rätten att helt bortse från kön. jag slickar på vems kinder jag vill. Räcka ut tungan
Svar på tråden Pandas hangarounds