vickis75 skrev 2006-09-15 18:22:56 följande:
21. Är barnsligt förtjust i McDonaldsmat - trots att jag jobbat där (fast bara i kassan då, så långt kom jag )22. Vägde 47,5 kg fram tills att jag blev gravid med William för drygt 5 år sen - detta ofrivilligt då... Inga ätstörningar eller så - jag kan bara inte gå upp i vikt! Trist nog anser folk att sånt är helt okej att kommentera precis hur som helst!23. Jag har kastat ett decilitermått i metall mitt emellan ögonen på en kille en gång på hemkunskapen. Han retades och *pang* - tycker iofs fortfarande att han förtjänade det! Det gjorde nog vår lärare oxå, för trots att hon såg det sa hon inte ett pip till mig! 24. En gång när jag blev arg på Mattias hällde jag 1 liter diskvatten över honom... Inte bra att argumentera med en Vickis som diskar tillbringare... 25. Fick äta bricanyltabletter när jag var gravid med Wille pga risk för förtidsbörd - och blev hur mkt på pickalurven som helst! Läkaren trodde nog jag var helknepig när han kom och sa att vi fick åka hem - skönt svarade jag, då behöver vi inte oroa oss för djuren. -Jaså har ni kor, sa han. -Nej, replikerar jag, de kommer inte in genom kattluckan! Sen skrattade jag så jag grät - i minst 30 minuter... Förvirrad - helt enkelt!
*skrattar så jag kissar på mig*
du är sanslöst.. och bäst!!!!