• bambi7

Utredning

hej.. började vår utredning nu den 12 okt och vi fick mest prata på första besöken. De kollade pungen på sambo för ev, brock men mer var det inte.
    har nu efter varit och lämnat spermaprov, gjort ett PCT och ska in nästa fre för blod prov... det som oroar mig nu e att vår läkare prata om titthåls op istället för kontraströntgen...det e ju smidigare med kontrast varför vill de då så gärna operera? nån som vet och har erfarenhet av det?

• bambi7

hej hej... va skönt att det gick så fort...själv har vi lyckats göra de flesta undersökningarna och proven den här första månaden men för att ställa diagnosen rätt så väntar de till hela behandlingen e klar...

Sara: visste det att det var det som var "felet" hos dig..ägglossningen?
    Ibland undrar jag om de inte e lite för snabba att skriva ut såna tabletter...tänk om du nu har stopp i Äggledarna.. då hjälper det ju inte med kraftig äl...vill inte oroa dig nu men e lite trött på slöa läkare.
    men jag e verkligen jätteglad för er skull och hoppas att läkarna har undersökt allt så detta e bäst för er...Lycka till nu!

• bambi7

Jo, det tror jag med.. håller verkligen tummarna för er... man vet ju hur mycket vi längtar, hoppas och VÄNTAR!!!
    kram på dig

Svar på tråden Utredning