• fia4

Utredning

Hej!
    Är det någon som ska eller precis har börjat en utredning? Vi kanske skulle kunna följas åt?? Skönt att dela tankar o funderingar..
    Jag o min sambo har en tid den 26:e september. Det är vårat första besök.

• Svar på tråden Utredning
  • fia4

Ojoj, jag blev minst sagt förvånad när jag såg att nån hade skrivit här...
    Vi har som sagt varit på vårat första försök för nästan en mån sen. Det gick faktiskt bättre än vad jag hade trott.. Först pratade vi en stund, sen undersökte läkaren mig. Jag fick göra ett vul. Lite häftigt egentligen. Han visade mig "hålet" efter äggen som hade släppt.. Sen kollade han på sambons testiklar, som var små. Han ska lämna ett spermaprov nu på tors. Sen dröjer det ca 2 veckor innan alla svar. Vi lämnade båda blodprov för att kolla hormonerna. Däremot sa han att det knappt behövdes nån spolning nu för tiden. Vet inte riktigt varför...
    Ja, det e skönt att det finns människor i samma sits. Samtidigt som jag tycker att alla som vill skulle ha lika stor chans att få en liten..
    P.S Jag har världens sexigaste pojkvän.. Fredrik Ljungberg alltså

• fia4

Det vet vi inte än. Vi får se vad proverna visar, förhoppningsvis får vi svar om ca 3 veckor. Men jag tror att det ivf kö, om inte jag behöver äta pergo eller nåt annat. Hoppas iaf att det kommer gå fort. Längtar ihjäl mig snart, skulle så gärna vilja ha en liten..
    Det ska jag göra..

• fia4

Hej allihop!!
    Jag har ingen aning än hur fortsättningen blir för oss än. Måste vänta på alla provsvaren först. Känns som långa två veckor.. Hoppas vi får ställa oss i kö för ivf på en gång. Orkar snart inte vänta längre. Vill ha ett mirakel...
    Kram

Svar på tråden Utredning