• TigerLily

    Pinsamma/tokiga saker ni gjort/sagt på fyllan....!!!!!!!

    Hej!

    Har lite långtråkigt å undrar om det e nån som vill dela med sig av lite pinsamma fyllegrejer... Jag gör OFTA bort mig, eller iallafall har det hänt nån enstaka gång...eller 2... eller ja....nångång ibland! Så himla kul å höra andras fyllehistorier... så dela med er här vettja!!!!


    Ska skriva mitt bidrag imorrn....hihi.

  • Svar på tråden Pinsamma/tokiga saker ni gjort/sagt på fyllan....!!!!!!!
  • Alvi

    En liten söt sak att starta upp tråden med, är att när jag och min kombo (kompis man bor med) hade inflyttningsfest, så ringde telefonen.
    Jag skuttar fort fram till den, lyfter luren och svarar "Hej, det är Veronica!"

    Jag heter Mona. Och svarar bara "Mona" när jag svarar i telefon...


  • Alvi

    ... en sak till, som hände när jag och samma Veronica var ute och festade...
    Jag minns inte detta överhuvudtaget, men vi var påväg hem till Veronica med två killar, och hon blev plötsligt kissnödig. Satte sig vid vägkanten och kissade.

    Då slänger jag mig ner bredvid henne och sitter med nerdragna byxor.

    - Skulle du också kissa? undrar Veronica.
    - Näe, jag bara sympatisitter med dig!

    Där stod de stackars killarna och undrade vad det var för störda brudar de promenerade med...


  • Tisseltott

    Massor! Jag ska alltid berätta för folk hur mycket jag hatar/älskar dom...
    En gång moonade jag för folket i kön till Café Opera för jag tyckte dom såg så snobbiga ut och det stod en vit limousin utanför.

  • Alvi

    .... och en gång knallade jag iväg för att hångla med ----`s fulaste kille (--- är en ort men mer än så vill jag inte skriva av hänsyn till honom... ) bara för att göra en kille i telefon svartsjuk... Åh, huvva.... *ryser vid minnet*

    Fast det gjorde susen, telefonkillen blev alldeles förstörd...


  • Hemligtjej24

    På min 18 års dag var jag jätte full.

    Jag dansa på baren
    Jag blev utslängd från samma krog 3 ggr
    Jag slog glaset i bordet

    Detta på en och samma kväll på samma krog var alltså 5 år sedan

  • TigerLily
    Kom å tänka på nått som en tjejkompis kläckt ur sig på fyllan...hahahah!!!

    Hon var på väg hem, hade varit på fest å druckit lite... Vi bodde nästan grannar (bodde fortfarande hemma hos våra föräldrar), å så möter hon grannens son på vägen hem...han är ca 5 år äldre, å hans föräldrar var sånna som hade koll på ALLT å ALLA där vi bodde...
    Å hon ser honom å hälsar glatt, å utbrister:
    -Nu ska ja hem å knulla på farsan!!!!!

    Snacka om pinsamt!!! Haha, hon ringde mig dan efter å hade sån ångest för vad hon sagt, då tyckte hon att det bara var ett roligt skoj...haha.. Å killen som hon sa det till var ingen vi umgicks med, det var bara så att man sa Hej om man sågs.
  • Hemligtjej24

    en annan gång på semster på Norra gylland så blev jag så packad att jag inte minns vad jag gjorde. Morgonen efter vakna jag en halv meter från havet.

    Kunde dock gått mkt illa om jag inte hade vaknat

  • Alvi

    En annan sak som jag och ovan nämnda Veronica har lyckats med...

    Vi var på kalajs på "hotellet"... (Vi bor på landet... ) och ser en kompis kille stå och prata med en kille vi aldrig har sett förut. Vi går närmare och hör hur killen säger "... och det kan han ha!" .
    Då stegar vi fram till honom och kläcker ur oss "Och det här kan DU ha" och ger honom varsin örfil. Han blev lite förvånad....

    Senare fick vi veta att den här killen är en sån som får betalt för att åka hem till folk och puckla på dem... Hmm... hade man vetat det hade man ju kanske tänkt två gånger innan man örfilade honom....


  • Tisseltott

    Jag och min kompis Tina var på väg hem från en HELKVÄLL för några år sen. Vi går och pratar och helt plötslig är hon borta. "Vart fan tog hon vägen?.." tänkte jag. Går tillbaka kanske 20 meter och hittar henne i en buske. Hon har tvärdäckat i en buskjävel!

Svar på tråden Pinsamma/tokiga saker ni gjort/sagt på fyllan....!!!!!!!