• TigerLily

Pinsamma/tokiga saker ni gjort/sagt på fyllan....!!!!!!!

Hej!

Har lite långtråkigt å undrar om det e nån som vill dela med sig av lite pinsamma fyllegrejer... Jag gör OFTA bort mig, eller iallafall har det hänt nån enstaka gång...eller 2... eller ja....nångång ibland! Så himla kul å höra andras fyllehistorier... så dela med er här vettja!!!!

Ska skriva mitt bidrag imorrn....hihi.

• Svar på tråden Pinsamma/tokiga saker ni gjort/sagt på fyllan....!!!!!!!
  • Grisling

Ojojoj, var ska man börja...?

*Knallade ut från en fest med skorna på, kom hem utan. Vet fortfarande inte var/hur jag tappade bort dem.

*Vält ner en stor och mycket dyr blomkruka på en föräldrafri nyårsfest hos en kompis. Lyckades dock finta bort den bravaden genom att vråla att vi missade raketerna (klockan VAR faktiskt 23.55).

*Kräktes i någon stackares brevlåda.

*Jag och ett helt gäng tjejer tog oss in på utomhusbadet i hembyn och badade nakna mitt i natten. Polisen kom naturligtvis, men vi tog våra kläder under armen och kutade (fortfarande nakna) in i skogen. Vi klarade oss, men det var ju tur att vi slapp springa hela vägen ut till gatan.

Nu har jag gjort mitt, andra saker kan jag berätta anonymt vid tilfälle!

• Stina M

haha.... ska fatta mig kort.... försöka iaf....

15 år gammal: Tog sönder min kompis toalett grejer då jag ramlade efter att balansen var helt bort. Hon hittade på nån historia som tydligen gick hem hos föräldrarna. Fick iaf ingen räkning

16 år:
    Skulle in på en privat tillställning där ingen egen sprit fick medtagas och i baren var det 18 år. Så jag och tjejkompis delade på en kvarting. Halsade och knallade iväg till festen. Inte så smart!! Väl där så satt jag och pratade med några grabbar som var min brors kompisar, sååå snygga Blev bara så illamående och började fundera på vart jag skulle spy. Inte på han, inte på heltäckningsmattan.. så det blev på mig själv...
    Suck gick på toan och skulle rengöra...vad göra?? Jo jag satte mig på knä runt toastolen och doppade, spolade, doppade, spolade. Den blev sååååå fin!! Sedan gick jag ut och skulle vara som vanligt men jag insåg att jag stank så jag gick hem.

• Elina87

Men gud, haha det sista var ju lite äckligt;P

• Laminie

Hmm...under min första fylla började jag svamla om att jultomten inte fick komma på julafton. Jag fick alla att lova mig att han inte skulle komma då, lite lugnare blev jag efter det

Sen sa min kompis att hon hade en KK, jag trodde att KK var körkort och blev till mig för det hade hon visst inte...

Sen vart jag full på nattåget på klassresan också och om jag inte sa godnatt till alla så skulle de döGenerad.....

• teresan

jag har haft en förmåga att fråga alla taxichaufförer hur mycket det kostar att spy i en taxi....det roligaste och knäppaste svaret var 500:-/timmen då kläcker jag ur mig men jag ska inte spy en timme utan bara sisådär några sekunder....
    han svarade sarkastiskt att det var 500:-/timme det tog att rengöra den....oups

• riot

Första gången jag och mina vänner drack så blev det självfallet lite för mycket. Jag och min kompis satt på ett staket och pratade, jag vred på huvudet och när jag tittade tillbaka så var han inte där! Han hade ramlat av staketet!
    Det roligaste är ju att det tog någon sekund för mig att koppla, lite som "Vafan? Jesper satt väl här nyss, eller? Nu är det nog dags att sluta dricka.."

• Aangiee

Kan dela med mig av en händelse på min möhippa. Jag var asfull och skulle sälja kondomer på tunnelbanan. Fint och bra. Jag var en grym försäljare, tvingade mig nästan på folk haha
    sen möter vi en grupp med människor som är från Norge, jag försöker sälja kondomer till dom och hör ju att dom är från norge. 
    Jag vänder mig till en kompis och frågar den klockrena frågan:
    ''Vad säger man till någon som är från norge?? Grattis??''
    HAHAHA
    goddag yxskaft lixom haha

• Fru Gustavsson

vaknat med tallkottar i sängen (varifrån kom de???)och svalt en snus när jag dansade hej vilt, och sedan
    spytt i panik när jag insåg att snuset var i min mage...

• Kakan83

Oj oj..Jag har nog gjort mkt.
    När jag fyllde 16 hade jag fest hemma. Jag gick och skrek till alla som var där att det var rökförbud inomhus - och i handen hade jag en tänd cigg. Smart?

Jag och en vännina bestämde oss för att festa loss en kväll. Så vi satt hemma i hennes rum och snapsade för fullt. Sen bestämde vi oss för att vi skulle gå hem till en killkompis som bodde själv. När vi kom dit satt flera kompisar i lugna ro och tittade på film. Jag somnade under soffbordet och sen när jag vaknade till och sätter mig upp tittar alla förskräckt på mig - dom trodde jag hade gått hem.

En annan gång drack jag mig alldeles för full på päroncongac. (Bara det är illa nog) Det  var på vintern och jag var ledsen och upprörd för något. När vi var ute och gick så skulle jag gena över en liten stenhäll. Där var det ju svin halt å jag flög som en liten vante å landade på ryggen å säger -"gör det så här ont att dö, så vill jag inte dö"

Sista berättelsen som jag kan komma på nu är när jag skulle klappa en katt, som inte alls ville kela med mig. Men jag hade bestämt mig så jag följde efter katten in i rosenbuskarna. Det gjorde ont. Sen gick jag inomhus, klädde av mig till underkläderna och la mig i badkaret å sa "mjau mjau mjau"

Ja, man har allt gjort bort sig mer än en gång!

Längtar efter dig pyret
  • ladydivine

Hmm, ha gjort mycke pinsamma saker i mina dar men just nu komma ja faktiskt bara på en liten historia.

Va för drygt 2 år sen på midsommarafton.
    Hade precis träffat min dåvarande pojkvän å skulle träffa dom flesta av hans kompisar för första gången.
    Fick bra kontakt me en som ja pratade me större delen av kvällen, vilket många störde sig på. (kan tillägga att killen min däckat ganska tidigt)
    Hade väl drucke alldeles för mycke, så när dom sa åt honom att de räckte nu (me pratande) blev ja fly förbannad, gick ut från stugan, gick ner te sjön, slet av mig allt utom stringtrosor å bh sen hoppade ja i å gick fort in i stugan igen å sa "Så, e de bra nu?"

Tyckte tydligen att de va de som behövdes för att vi skulle få prata vidare....?!
    Lite pinsamt när ja vaknade dan efter å insåg att alla sett mig nästan helnäck....

Kom på en till nu.
    Va äldigt inne i Buffy och vampyrerna ett tag. Följde den serien stenhårt.
    Så vart de en väldigt blöt kväll så att ja va på efterfest hos en tjej å hipp som happ börja ja prata om just Buffy å Spike. Å börja tokböla för att ja tyckte så synd om Spike osv osv osv

Slutade iaf me att dom ringde min dåvarande sambo (samma kille som ovan) så han fick komma å hämta mig för dom visste helt enkelt inte va dom skulle ta sig till.
    Ja satt ju bara å tokböla å pratade om stackars Spike....(dom fattade ingenting)

Usch, va pinsamt å börja tänka på sådant.....

• MyFine

Oj, pinsamma saker gör man ju nästan varje gång..

Men jag kan dra en iaf..
    Det var för massa år sen, under gymnasietiden nångång.. på tiden då man var singel och svirade runt.
    Hade iaf ett engångsligg med en kille som inte var så lyckat. Den var helt enkelt inte så stor (pincett och sockerbits-varning).
    Berättade till en tjej i klassen att ha sex med ****** var som att vifta med en limpa i Laisvallgruvan. No contact whatsoever.
    Sen så bor vi på ett litet ställe, så alla vet vem alla är, och hon visste ju såklart vem han var. (vi kände honom sen innan oxå)
    Nåväl, så ett tag efter när vi var ut, så såg hon honom stå bara ca 10 meter från oss ute på parkeringen utanför puben.
    Då kläcker/vrålar hon ur sig (sådär lagom diskret som man gör när man är på fyllan ) "-Nämen titta! Där är ju han som du tycker har så liten snopp!!"
    Och det var inte så mycket folk, så det fanns ingen risk att han skulle ha missat vad som sades. Skämmigt.
    Ahwell.. Det var tider det..

• Banana82

få se... den värsta iaf, gör inte så hemska saker i fyllan, (jag däckar när jag blir för full) dessutom inte helt fel att va full ibland, jag var hyfsat snorfull när jag träffade min pojkvän och han föll för mig ändå

min första fylla, hembränt, snubblade in i en yuccapalm så den gick av, tänkte den måste lagas så det inte syns, så sitter i nästan en timme och försöker TEJPA ihop palmen

Old enough to know better - Young enough to don't give a fuck
  • jonnysbrud

Jadu det måste ha varit när jag hade min första fylla.
    Jag berättade för mina store bröder hur bra min sambo var i sängen. Jag berättade i minsta detalj!
    Sen tog jag ett glas till,satte mig på pallen, och ramlade bakut, Min brorson på 7år blev jätte rädd och skyndade sig för att se att jag var okej. och jag kläcker bara ur mig: Men vad gör du här nere på golvet?

Min sambo har ganska många pinsamma fyllehistorier. Han blev redlöst full en gång så hans kompis pappa fick bära honom och sätta han i bakluckan på bilen för att kunna skjutsa hem honom
    Sen har man ju hört från många av hans vänner hur han var full, gick ut för att kissa men inte kom tillbaka på några timmar. Vännerna blev så klart oroliga och letar efter honom. När dom hittar honom ligger han i en rabatt bakom huset och det enda man hör är snarkningar

• hella23

Asgarvar! Gud vilken bra tråd!

Jag har gjort många bravader...
    Detta hände för kanske ett år sen...
    Skulle gå ner till krogen jag och 6-7 kompisar.
    Var mitt i vintern och snö ute.
    Hittade en pulka på en parkering som vi tog med oss ner till stan. Fråga mig inte varför...
    Släpade med den till krogen och när man kommer in genom dörren får man gå ner för en lång trappa för att komma till garderoben.
    Stod inga vakter vid ingången ute på gatan.
    Prackade oss ner 3 pers i pulkan och drog ner för trappan med den i full kareta rakt in i väggen.
    Snacka om att vakterna blev chockade när vi kom farande men dom skrattade lika mycket som vi och sa att dom skulle ta hand om pulkan tills vi skulle gå hem.

Sen när vi skulle hem så fick vi med oss pulkan.
    Gick förbi ett radhus område där det var fest och en kille ur vårat sällskap springer fram till dörren där festen är och skruvar ner ytterbelysningen(var en stor rund glasgrej typ som en gludfiskskål) och sätter den över huvudet.
    Sen ringer han på och när killen som har festen öppnar så säger min kompis att han är en astronaut och kommer från NASA och är på jakt efter ET som sprungit bort.
    Killen i dörren började asgarva och bjöd in oss på festen...pulkan fick oxå följa med då han hade sett oss på krogen när vi kom farande med den.

• Chilimon

*asg åt pulkahistorian*

Var på firmafest för ett par år sedan, var bara 19 då så chefen fick muta vakten för att dom skulle släppa in mig på Harry´s.

Jag och en äldre arbetskamrat, båda fulla som ägg går upp på dansgolvet där det i stort sett sett bara står södermalms-wannabe´s och vickar lite försiktigt på höfterna. Vi börjar hoppa runt som tokar bara för att få igång folket, jag börjar vackla lite på mina höga klackar och hoppar rätt in i min arbetskamrat som flyger bakåt över hela dansgolvet och rycker med sig mig i fallet, människor flög och glas krossades. Sen ligger vi där på golvet medans alla stirrar argt på oss tills vakten kommer och sliter upp oss, men vi blev inte utslängda i varje fall

Och på ett bilrace(som jag inte ens kommer ihåg att vi var på) så lär jag ha hoppat runt och ådragit mig publik och sagt likt en talare "Det gör ingenting mina vänner, det är över imorgon"

• fightclub

Detta var länge sedan.......hehe. Numera beter man sig......för det mesta, när man är på `kalas´, hihi.
    Jo jag kan berätta om två piniga saker: Var på krogen i min ungdom och hade väl fått en aning för mycket i mig. Gick på toan och satte mig, oh, vad varmt det blev om lillrumpan, hehe. Kanske skulle ha dragit ner `småbyxorna´och fällt upp locket? En annan gång var det en privat fest med massor av goda drinkar och klackarna i taket. Jag började må otroligt illa, men det var upptaget på toan. Vad göra? Jo jag drog mig tillbaks och spydde i min egen handväska....urk! När jag vaknade nästa morgon hade jag även ett par skitsnygga läderstövlar stående i hallen. Tyckte väl att dom var snyggare än mina egna, men det var helt fel storlek.
    Fy vad jag skäms.....hehe. Men det är väl preskriberat nu???????

Svar på tråden Pinsamma/tokiga saker ni gjort/sagt på fyllan....!!!!!!!