Hmm, ha gjort mycke pinsamma saker i mina dar men just nu komma ja faktiskt bara på en liten historia.
Va för drygt 2 år sen på midsommarafton.
Hade precis träffat min dåvarande pojkvän å skulle träffa dom flesta av hans kompisar för första gången.
Fick bra kontakt me en som ja pratade me större delen av kvällen, vilket många störde sig på. (kan tillägga att killen min däckat ganska tidigt)
Hade väl drucke alldeles för mycke, så när dom sa åt honom att de räckte nu (me pratande) blev ja fly förbannad, gick ut från stugan, gick ner te sjön, slet av mig allt utom stringtrosor å bh sen hoppade ja i å gick fort in i stugan igen å sa "Så, e de bra nu?"
Tyckte tydligen att de va de som behövdes för att vi skulle få prata vidare....?!
Lite pinsamt när ja vaknade dan efter å insåg att alla sett mig nästan helnäck....
Kom på en till nu.
Va äldigt inne i Buffy och vampyrerna ett tag. Följde den serien stenhårt.
Så vart de en väldigt blöt kväll så att ja va på efterfest hos en tjej å hipp som happ börja ja prata om just Buffy å Spike. Å börja tokböla för att ja tyckte så synd om Spike osv osv osv
Slutade iaf me att dom ringde min dåvarande sambo (samma kille som ovan) så han fick komma å hämta mig för dom visste helt enkelt inte va dom skulle ta sig till.
Ja satt ju bara å tokböla å pratade om stackars Spike....(dom fattade ingenting)
Usch, va pinsamt å börja tänka på sådant.....