Size DOES matter
Jag anser att njutningen till viss del ligger på det mentala planet och i attraktionen till den jag har sex med, men en stor del av njutningen ligger ju i det fysiska med... Jag skulle ljuga om jag sa att storleken inte spelar roll, både för mig själv och den som frågar.
Jag har uppnåt den "höga" åldern 30 och varit sexuellt aktiv i 15 år, haft både korta och långa förhållanden till heta mer eller mindre anonyma sexmöten och one night stands. En sak har dom gemensamt, sexet har alltid varit bättre om killen varit normal till välutrustad. Jag blir tänd av ett stort organ, stora kukar är snygga att se på = ögongodis = upphetsning. Tanken som kommer hur det kommer kännas att få den i mig = upphetsning... Killar som haft små och väldigt små, då har jag inte njutit, jag blir besviken helt enkelt.
Håller även med att grovleken är viktigare än längden, helst både och...
Kalla mig ytlig om ni vill, men jag har tagit reda på sizen innan det gått så långt för jag vill inte "köpa grisen i säcken" då bra /kanon sex är jätteviktigt för att jag ska må bra. Andra kollar bilen innan dom köper den med...