• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • Pallas

Tja, om man snöat in på penetreringssex så kan det väl spela roll, men om man har lite fantasi så spelar det ingen roll för den totala sexupplevelsen.

• Jackass no 1

Håller med Pallas.

• Anonym (Njutning)

Det är ju egentligen hemskt att skriva så, men det är inte roligt med en liten kuk. Man blir upphetsad & blöt sen känner man nada
    Normalstor kuk är helt OK & jag skulle aldrig dumpa en kille för att han har normal.
    Men grov är bara så rätt. En grov fyller ut & ger en speciell känsla.

• Anonym (jämförare)

Jag tycker också att det är grovleken mer än längden. En normal-lång grov är bättre än en lång smal..

Storleken spelar dock ingen roll när man är "nykär". Men då behöver man ju knappt bli rörd där nere innan man börjar skaka... Det är efter nykärsperioden som den börjar spela större roll.

• Anonym

Snöat in? Tänk om man GILLAR penetreringssex då?

Jag håller med TS, att den spelar roll!

Som tidigare skrivits i tråden anser även jag att grovleken är det allra viktigaste, men självklart vill man inte ha en 10cm bullens pilsnerkorv... Nä, rejäla doningar är det som gäller här med. Känner ingen tillfredställelse med något annat faktiskt.

• Anonym

Alla killar är olika där nere, liksom alla tjejer. Det gäller väl att hitta nån man matchar med helt enkelt! Jag hittade min perfekta och honom släpper jag inte!

• Pallas

Anonym (gillar penetrering). Ja, som jag sade så kan storleken visst spela in om man tycker att hela sexupplevelsen är begränsad till just penetrering. Jag gillar också rejäla doningar om man så säger, men det bästa sexet någonsin har jag haft med en kille som hade typ en tredjedels bullens pilsnerkorv...

• Anonym (mindre...)

Anonym pga att två av de jag talar om finns här på sidan...

Åh håller med pallas här!

Förstår att mitt ringa antal av sexpartners inte är underlag för en vetenskaplig studie. men jag har legat med två killar med kukar under genomsnittsstorleken, det var tio gånger bättre än det jag hade med Mr. Big.

Visst var penetreringen skön med den större karln, men allt annat var så uselt att det inte var värt att ligga med karln. han tyckte att han stora kuk räddade han, han behövde ej andtränga sig för mig... De mindre karlarna har varit betydligt bättre med händer och tunga. Sexet har varit toppen!

• Anonym (mindre...)

anstränga sig ska det stå...

Risken är ju att hundra brudar berömt han så mycket för sin stora kuk att han trodde att det gjorde jobbet för han...

Sexet med de "mindre" männen har varit intensivare och skönare.

Anser också att just pentreingen är en del av sex, det finns många fler...

• Anonym (jämförare)

Jag har egentligen haft både ock. Men jag tror att grabbarna med stora doningar är lite för självsäkra och tror att det räcker att den är stor och resten sköter sig självt, medans dom med små-ingarna försöker hävda sig lite och testar alla trick.

Vet inte, men det är lite så jag känner att det är.

Svar på tråden Size DOES matter