• Anonym

Size DOES matter

Storleken på penisen spelar roll. För varför är det då en helt annan känsla när mannen är lagom stor? Inte vill jag ha en alldeles för liten snopp eller för stor på den jag har sex med, men en stor eller över medel är att föredra.
    Jag var så dum och gick på den myten om att slidan är elastisk så att snoppens storlek spelar ej någon roll, att sexet skulle vara det samma- ack vilken lögn!! Ni kan kalla mig ytlig eller sexuell, men utan en bra penis så är killen inget för mig, för enligt mig är sex A-O i ett förhållande.

Åsikter?

• Svar på tråden Size DOES matter
  • Anonym

Snöat in? Tänk om man GILLAR penetreringssex då?

Jag håller med TS, att den spelar roll!

Som tidigare skrivits i tråden anser även jag att grovleken är det allra viktigaste, men självklart vill man inte ha en 10cm bullens pilsnerkorv... Nä, rejäla doningar är det som gäller här med. Känner ingen tillfredställelse med något annat faktiskt.

• Anonym

Alla killar är olika där nere, liksom alla tjejer. Det gäller väl att hitta nån man matchar med helt enkelt! Jag hittade min perfekta och honom släpper jag inte!

• Anonym

Då måste jag ju vara så fräck att fråga, vad är en acceptabel penis? 15 cm? 18 cm? När är den för liten?

• Anonym

Min kille har en som är 15-16 cm lång , ganska normal alltså eller kanske för liten enligt vissa här? jag är gravid nu i 7:de månaden och tycker att den kommer för långt in och gör ont som f-n när vi har sex bakifrån.. skulle nog inte vilja att den var längre.
    Skulle nog inte vilja ha någon med jätteliten heller, men vissa verkar tycka att allt under 15 cm är för alldeles för litet, och medellängden är väl 15 cm ungefär? så alltså borde det vara lika vanligt att ha under 15 som att ha över, så lite överdrivet är det att tycka att allt under 13-15 cm är för litet. Men alla får ju ha sin åsikt förstås..

• Anonym

min sambos snopp är ca 20 cm när den e hård. vet ej omkrets men den är så pass bred att jag ofta spricker lite när vi har sex. Visst är det skönt med en stor men inte vidare skönt att spricka, ont flera dar efteråt men visst,,,,det ser verkligen manligt och snyggt ut med en stor snopp.

• Anonym

jag vet en kille som när han hade förspel kunde säga saker som "har du någonsin sett nåt så litet?" om sin egen penis, men sådär sexuell röst. det är ju ltie crazy enligt egen smak, men bra att alla inte gillar samma
    personligen bryr jag mig inte, jag är nöjd med min mans o detä r allt som behövs

• Anonym

Det är väl inte storleken som spelar roll. Det är hur man passar ihop. Tjejen kan vara väldigt trång och då passar en liten snopp ihop. En stor snopp passar bättre med ett stort kön hos tjejen.

• Anonym

Åh jag har också haft sex med en kille som hade noll snopp alls där nere! Kände knappt något. Fick knipa hårt som in i h*lvete för att jag ville att han skulle komma snabbt så det var över!

Klart det ska va stora snoppar!!!

Men måste säga att hellre kortare snopp med större omkrets, än en långmal snopp, det är inge vidare.

Svar på tråden Size DOES matter