Size DOES matter
Hade själv ett förhållande med en tjej som var lite för "slapp". Visserligen var inte förhållandet det bästa, men sexet blev aldrig bra så visst spelar storleken roll, även på tjejer (fast då gäller det omvända).
Hade själv ett förhållande med en tjej som var lite för "slapp". Visserligen var inte förhållandet det bästa, men sexet blev aldrig bra så visst spelar storleken roll, även på tjejer (fast då gäller det omvända).
Själv brukar jag säga till brudarna att "huga dig så jag kan kuga dig" och det krävs det en rejäl dase för att klara av. "Big is better".
Finns väl en del brudar som lackat ur när man daskat till dem i "fejan" med slangen, men har man en rejäl doning så ska man ju använda den också. För övrigt håller jag med om ett par stora lökar gör sitt till för att få igång mig. Man vill ju ha något att borra ner huvudet i.
Ett tips till alla killar.
Är själv singel och tänker så förbli ett tag till, men man vill ju få arbeta lite med höftpartiet då och då så det händer att jag släpar med mig något fruntimmer hem från krogen på helgerna. Dock har jag absolut ingen lust att ha personen ifråga kvar över natten så jag har som vana att efter sexet säga att "jaha, då har man fått tömma påsen, då ska jag bara gå och skita också så är man man redo för en ny dag". Slår aldrig fel. Brukar få äta min söndagsfrukost i fred ;)
Nja, bor man i en liten håla som jag så har ju brudarna inte så många val när det gäller sexpartners, så det brukar bli napp även om man ibland får med sig ett "skåp" hem. Med tillräckligt många bira innanför västen så tänker väl varken jag eller bruden så mycket på vem det är man ska göka med.