Size DOES matter
de e jag som skrev inlägg nummer 102
de e jag som skrev inlägg nummer 102
häxan Jia: Hej
vi får återkomma till pratet sen måste laga middag till mina busungar nu
har kollat på knullkontakten men de verkar vara sjukt alla e knäppa där så jag hoppade bort därifrån lika fort som jag reggade mig
me unga menar jag mamma 51år pappa 55år så de e inte gamla o skrotiga så de inte orkar hjälpa till de vill bara inte!
va ni är snälla som försöker hjälpa mig
häxan Jia: jo man behöver ju egen tid så klart även när man e mamma men inte så lätt att få det..Jo har oxå tänkt på de där me att min äldsta son kan passa sina små syskon men än är han för ung han blir ju *bara* 12år och sen har jag 2 småttingar oxå + en snart 9årig så han klarar inte av de ansvaret över 2 små..men om ett par år så
nästan så jag blir galen själv ska de stå
jag e lite av en hönsmamma som måste ha koll hela tiden därför vågar jag inte göra så! men om 3år så ska jag testa 1-2 timmar Har ju vart helt själv från och till i 12år så 3år känns inte så länge!
Mina barn e ju nummer 1 för mig som de ska vara läste här på fl att en liten druknade på gården (hemma) lillan va knappt 2 år jätte hemskt men samtidigt va gjorde en så liten ute själv kan man ju undra! Blir ju mörkrädd
Min kk Har nog blivit sur han har liksom 1 unge varannanvecka jag har 4 på heltid och sa till han att jag kan inte sitta på msn hela dagrna för de e lite skillnad på 1 unge varannanvecka och 4 på heltid då blev han sur MOGET så han kan dra kommer itne sakna sexet heller me han ja mena 2sek sen slut va e de för något *grrr* + liten snopp på det urk