Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

Size DOES matter

Med tankte på den anonyma petflaskan... Lita på hans ord flickor... Många män med stora snoppar, väljer att bara ha sex med killar, just för att de har större mun och det ända stället de får in snoppen i är just rumpan... Iaf om man går på informationen som kom fram ur programmet om stora snoppar för ett tag sen

Men du mannen om du har 1½ pet flaska på längd och bredd så borde du slå dagens världsrekord i snopp storlek och kan få en plats i gunnies rekord bok...

Behöver du hjälp med mätningen så hojta

Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
  • Häxan Jia

Okej, en pet flaska är bara 33,5 cm lång, världsrekordet ligget på 37 cm om ja inte minns galet... Men du ligger inte långt efter....

• Häxan Jia

*flinar* en man med koll... Så du programmet för ett tag sen också eller om stora snoppar?

• Häxan Jia

Vad tror ni anonyma om att använda ett alias??? Så slipper man blanda ihop er...

• Häxan Jia

Media är alltid lite missvisande, men det får man ha i bakhuvudet när man bligar på tv:n...

Det var dock med en kille där som hade 21 cm snopp och jag kunde för mitt liv inte förstå vad han gjorde där???  I min världe är det ganska normalt och absolut inte så stort....

• Häxan Jia

Hej singel...

• Häxan Jia

Sitter och försöker komma på hur stor den största snoppen jag sett irl är.. Som en pringels burk (chips) ungefär.. tror till och med att han fick smeknamnet pringels efter det

• Häxan Jia

Oj oj vad artiga vi är....

• Häxan Jia

Ojdå... För min del är längden 20cm ganska så normal stor liksom... Jag kan ju bara definiera det utifrån mina personlinliga erfarenheter av snoppar...

Fick för mig att 18 var jätte tjockt men det var det ju inte... *fick leta fram ett måttband och kolla läget*

• Häxan Jia

Byt KK... det skulle jag gjort

Svar på tråden Size DOES matter