Size DOES matter

Oj! Vänta! Jag återkommer strax... ska bara göra slut med min kille och knacka på hos grannen och kolla hans utrustning.... Hela livet verkar ju bara handla om att ha en karl med en ordentlig snabel, så här kan jag ju inte ha det!!! Strunt samma om han är trevlig, snäll, rolig... det är ju bara så ointressant i sammanhanget...
the bigger the better! amen!
var går gränsen då. alltså vad anses som för liten? Bara en nyfiken kille.
Har varit med en man som hade en väldigt liten en , kändes inget alls .. men han gav mig full njutelse på annat sätt ..
En som hade en väldigt lång o smal .. gjorde skitont o ha sex med honom .. jag var väldigt högljudd av smärtan.. han trodde ja njöt..
man har testat stora som små .. o jag säger bara en sak..
Min som jag har nu .. han har perfekt storlek enligt mitt tycke .. hans ex kanske inte kände samma som jag .
O kan vi inte ta upp den här biten om svarta killar med om att de ska vara så välutrustade ..
NOT my ex .. hans var inte stor precis..
Många killar har frågat mig flera ggr om storleken har betydelse och om svarta killar har stora..
För det de ser när de har gemensam dusch är ju inte samma som vi ser när vi har sex..
Storleken har betydelse om de inte kan kompensera sin storlek med annat .. så känner jag ..
Håller med dig TS!
Anonym (instämmer)
blir de inte väldigt avtända när du säger så.... det hade iaf jag blivit
SIZE DOES MATTER!!! Tro mig! Hade en koreansk pojkvän och det fungerade bara inte!!! kändes inte bra alls....
nej, men det är väl självklart... att det som händer i "instämmer"s inlägg är ju bara fantasier...
Vad ska man med en man till om han inte har stor/bred kuk? Män är ju så fula, ända dom duger till är om han har stor/bred kuk. Sanningen gör ont!