Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

Size DOES matter

Man kan hitta en över nätet...Finns sajter för det med

Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
  • Häxan Jia

(singel) Kolla på klubb6 då....

• Häxan Jia

(singel) Klart att barnen går före allt annat... Men är du inte barnledig någon gång då?? Tänkte att du kunde passat på att träffa någon då

• Häxan Jia
    NIRO1972 skrev 2006-12-05 01:38:20 följande:
    Den tjej som säger att storleken inte har betydelse ljuger enligt mig... Jag skulle vilja säga att 9 av 10 tjejer väljer en stor före en liten.. och då menar jag inte 27cm porrfilms balle utan snarare runt 19cm.. För värdelöst vetande så är genomsnitts snoppen i sverige runt 15-16 cm i erigerat tillstånd.ha det gott igelkott..!!

Så här enkelt/svårt är det storleken kommer alltid ha betydelse... På allt! Jag vill ha 37-38 i storlek på mina skor, något annat passar inte så bra... När det gäller snoppar så har många kvinnor här sagt att de föredrar mindre snoppar också.. Så smaken är som baken, kluven, som vanligt..

Dock tror jag att majoriteten föredrar lite större snopp.... Om man får välja fritt alltså...

• Häxan Jia

(singel)

Nej vad trist... Har du ingen som kan passa över en natt då, kanske en mormor/morfar/moster eller dylikt?

Sicka as till pappor då *grrr*

• Häxan Jia

(singel)

Så där skall man inte behöva leva..... Vänner då, nån tjej kompis som kan ställa upp som barnvakt...

Jag blir ju helt knäckt när jag läser ju....  För mig är det väldigt svårt att förstå att det finns familjer som inte finns där för varandra. Jag är så van vid min egen som adopterar in alla som kommer i närheten rakt i i familjens hjärta.. Alla hjälper alla och finns där om man behöver dom...  Kan ju dock informera om att min familj chockat många andra mellan varven... Men för mig är det ju normalt, det är först som vuxen som jag börjat inse att det nog är ganska så ovanligt ändå...

Det är trist för jag tror ju stenhårt på att människan är en social varelse och att flocken ger trygghet i det långa loppet...

Nu hamnar vi ju helt off topic.. du är mycket välkommen att skriva och prata privat i min inkorg om du vill.. så slipper vi kanske få skäll för att vi förstör tråden...

• Häxan Jia

(singel)

Köp en dildo och bråka med spindel nätet mellan varven då

• Häxan Jia

(singel) Nä kanske inte...

Men det spelar ingen roll om man är mamma eller inte, ensamstående eller ej, man måste ha rätten till lite eget liv också.... Så är det bara...

Min mamma var också ensamstående under större delen av min uppväxt.... När jag blev stor så satt jag barnvakt, så att hon kom ut lite... Man måste få en paus ibland, även om det bara innebär en runda på något spa, en massage vad som helst som är för en egens skull.....

Det är ju det som gör att man orkar ge det där lilla extra som förälder till sina barn oxå.. Eller är jag helt fel ute nu?

• Häxan Jia

(singel) Fick en tanke till.... Finns det inga rara tonårs tjejjer du kan ragga upp som barnvakt då???

Jag blev ofta uppraggad på sånna uppdrag när jag var yngre av ensamstående mammor... Alltså inga totala främlingar utan bekantas bekanta eller så där.... Folk man ändå visste vilka dom var även om man sällan umgicks med dom...

• Häxan Jia

*fniss*

de finns ju massa käcka dildosar i världen.... just do it!

• Häxan Jia

(singel) 

12 år klart han kan vara barnvakt, fast kanske inte över natten fören om ett par år.. men under några timmar på kvällen, så att du kan få komma ut och äta något gott eller sånt där.. det klarar han säkert....

• Häxan Jia

De kan jag förstå, när dom är så små.... Jag tänkte väl mer på kvällen, en stund för dig själv när dom sover.... händer det något så kan ju grabben ringa dig på mobilen typ

Fast de kanske är bättre att vänta nått år eller två, då har ju hela liga växt till sig lite

Jag var tolv när ja passade min 3 yngre syskon på kvällarna när min mamma jobbade 6,5 mil hemifrån.... fungerade prima för oss.... men så är mitt yngsta syskon 8 år yngre än mig, så de minsta här var ju lite äldre än dina...

• Häxan Jia

Det är en stor skillnad på att vara förälder på heltid och på att vara det varannan vecka.... Dock skall man ju inte föringa andra personers familje roll för det. Det är inte alltid den andra parten har så stort val...

Iaf så är det ju självklart att barnen skall ha plats nr ett, så är det ju bara...

Jag förstår inte heller riktigt det där med så små barn ute själva.. Vet att mina syskon var ute och lekte också som små, men antingen så var mamma med eller så fick jag passa dom medans hon fixade någonting lite snabbt. Det blev ju aldrig lämnade vind för våg liksom...

Nu skall ja strax logga ut och gå till frissan och kapa av mig resterande hår.. Kort skall det bli Cool

• Häxan Jia

*mohaha*

Håret är borta..... Känns så gött alltså...

Svar på tråden Size DOES matter