Mammor i Södertälje?
Hallå..finns det några mammor hemma med bebisar i Södertälje med omnejd?
Har en tjej på snart 1 månad. Skulle vara roligt att träffa några andra mammor då jag inte känner så många i Södertälje.
Hallå..finns det några mammor hemma med bebisar i Södertälje med omnejd?
Har en tjej på snart 1 månad. Skulle vara roligt att träffa några andra mammor då jag inte känner så många i Södertälje.
Hej! jo jag känner en del som bor där har själv bott på boda 5 samt min sambo har vänner i 9:an
lärde känna dom här på fl och sen när vi märkte att vi bode så näravarndra och att alla väntade barn samtidigt så blev det ju lite roligare..
Ja babycafet låter kanon.. så är det nån/några som villa följa med nästa måndag?
Vi har Babysim på måndagar, men jag följer gärna med till Barnen hus någon dag.
Baby cafét är givet på måndag så länge Alvin mår lite bättre
Bluetrinity: Visst är det värdelöst med internet som inte fungerar? Vet inte om ni har stadsnätet, men det tycker jag är en av Södertäljes slöaste påhitt. Det tog ju sån tid..Med allt vad gäller installation mm. Dessutom har de höjt hyran pga. av det. Vi bor i Telgebostäder :( Nästa gång vi flyttar blir det eget eller bostadsrätt. Vill ha mitt eget!
Vet någon om ett bra dagis i Södertälje? Det är ju visserligen ett tag kvar, men man vet aldrig hur lång tid en köplats kan ta. Skulle gärna se jämställdspedagogik, som det där Björntomten i Gävle- praktexemplar!
Jag bor i Södertälje och jobbar på dagis här också. I Ronna. Fast vi jobber inte med jämställdspedagogik. Snarare jobbar vi med språket... av förklarliga skäl. :) Men det är jättekul!
hej!
Julis min son går på dagis här i västergård på Ängsviolen som för tillfället är privat men som kommer tyvärr bli kommunalt men jag har hört att ängsviolen och guldpudran, ska vara bra dagis iaf i vårat område, vet iof inte vad dom har för pedagigik, men sonen trivs och det är ju huvudsaken.
Hone81: vart ligger ängsviolen? Har även sett att det finns en hel del dagmammor, är det något du vet om?
Ja, hur hittar man bra dagmammor!!!!!!!!!! Bluetrinity: Vart har du sett att det finns?
Jag är också Södertälje-bo, men har ingen bebis än (är i v 26). Däremot har jag 2 förskolebarn som går på Burspråket i Saltskog och de älskar det. Vi är verkligen helnöjda med vår förskola
Julis: man ser på dagarna flera stycken som är ute med en massa barn. När vi bodde på Förmansvägen var det en dagmamma där som sa också att det fanns häromkring. Men mer vet jag inte.