• Roisin Dubh

100 dagar kvar till julafton! Var med och räkna ned.

Ho ho ho!

Idag den 15 september är det exakt 100 dagar kvar till julafton.

Här kan alla juldiggare samlas och prata jul medan vi hjälpas åt att räkna ned till "dopparedan". Glad

Har några klappar införskaffats än? Hinner årets julbroderi bli färdigt? Vad blir det för gran i år? Hos vem ska ni fira?
  • Svar på tråden 100 dagar kvar till julafton! Var med och räkna ned.
  • bluebride

bluebride, annars var det rätt. tackar, det känns så kul, men ändå konstigt.

• Pennye

Muuulin: Väldigt smidigt... Visst det är ju ett tag kvar men jag vill inte springa i sista minuten. Jag vill ha allt klart, iaf veta vad jag köpa.

• Muuulin

pennye: Ne det vill man ju absolut inte !! Det är ju typ det jobbigaste som finns ! Köer som tar evigheter, o kortbetalningen jävlas Du får sätta dig ner, skriva upp alla som ska ha julklappar, o skriva vad du ska köpa Eller ta en långdag på stan , o inte åka hem förrns du har köpt det mesta
    Kom på att jag har Johns julklappar kvar ! haha Men där vet ja redan va jag ska köpa.. tror jag *s*

• Muuulin

Bluebride : Haha stavfeeel ! Sitter me sonen i famnen, så ja skrver lite slarvigt !!

• Cassiss

Gud vad jag längtar till jul!
    Känner att jag snart måste börja köpa klapparna bara! Ngra vet jag, men resten?!! Usch va svårt! Dt svåraste e helt klart sambon!

• Muuulin

Cassiss: Ja sambom e ju svårast !! fast ja tror ja vet ! Blir nog nå kallingar, presentkort på nån klädesaffär, o nå annat roligt om an hittar ! Gillar att köpa många saker, då blir det ju så många paket under granen !!

• Pennye

Jag har börjat med den där listan, men kommer inte så himla långt. Så några vet jag vad jag ska köpa till.
    Men jag ska till Ullared i nov, så då hoppas jag hitta det mesta.

• NizzY

hur många dagar är det kvar från med idag då ? den 11/10 ? åå va jag längtar, Pågens börjat baka peppar kakor för ett tag sen och jag känner doften på balkongen om kvällarna och nu när kylan kommit bli det mer verkligt dessutom... å jule tider helt sjukt hur fort detta året har gått

• Helgona

73 dagar, 13 timmar, 44 minuter, 23 sekunder

CARPE DIEM
  • bluebride

tack tack. Vill också till Ullared, nu när man vet att man måste köpa lite grann

Svar på tråden 100 dagar kvar till julafton! Var med och räkna ned.