• Roisin Dubh

100 dagar kvar till julafton! Var med och räkna ned.

Ho ho ho!

Idag den 15 september är det exakt 100 dagar kvar till julafton.

Här kan alla juldiggare samlas och prata jul medan vi hjälpas åt att räkna ned till "dopparedan". Glad

Har några klappar införskaffats än? Hinner årets julbroderi bli färdigt? Vad blir det för gran i år? Hos vem ska ni fira?
  • Svar på tråden 100 dagar kvar till julafton! Var med och räkna ned.
  • NizzY

73 dagar och 13 timmar och då vet jag det ja Ullared vill jag med till, har aldrig varit där man alltid sagt att jag ska, kanske är det dags med andra ord

• Pennye

NizzY: Nu är det verkligen dags...Vill bara varna innan du åker, Det är beroendeframkallat

• Licizzi

bluebride: Jag har sagt grattis till dig i den andre tråden, men det är alltid lika roligt när en får +..Jag har BIM idag men jag har inga gravsymtom alls, så jag förväntar mig att tant röd ska komma..

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • Muuulin

OH Ullared vill jag oxå till, fast man bort ju så långt bort, så man får ta det som en planerad semester nångång ;P Men där verkar det ju finnas mycke grejjer, så där hittar man nog julklappar !!

Ja det här året har gått sjukt fort ! Kan inte fatta att det har gått ett år faktiskt !! Va ha man gjort det här året egentligen ;P

• Cassiss

Muuulin: Finns dt!!!!??? Åhhhh den måste jag smaka! *sugen*

• countrymama

Muuulin:
    Klart jag har smakat! Den har ju funnits flera veckor nu! Hunnit med mer än en...

• Muuulin

Jasså den har funnits i flera veckor !! Hittade den förra veckan ! Men den va gooo , har ätit mer än en åxå !! längtar tills man kan köpa lussebullar åxå !! mmmm

Svar på tråden 100 dagar kvar till julafton! Var med och räkna ned.