• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Erica27

Nu blev det en sådan diskussion ändå...en sådan jag bad om att inte få... Men, okej: Jag tycker att snoppar är snyggare ju större, grövre och mer ådriga de är. Det finns ju heller inget bättre än att suga en "gigant". Däremot, om man exempelvis ska ha analsex, hur kul är det med en 25 cm?

• Erica27

Du som skrev sista inlägget före detta, du kille, du kan väl skicka ett privat meddelande till dig. Har ett par frågor, men tar dem heller mellan fyra ögon.

• Erica27

Jag VET att du har sambo, jag läste det. Vill ändå "go private". Så, om du vill och vågar. Jag ska inte bita dig, promise!

• Erica27

Ser att ni har diskuterat hur jag ville "gå private" bland annat. Får väl göra ett litet klargörande då kanske. Visst, jag kan diskutera det mesta här - utan att vara anonym. Men det kan ju faktiskt finnas ggr då man verkligen vill ställa en fråga eller två utan att hela FL får reda på det. Konstigare är det inte.

• Erica27

Haha, du som är anonym...du har koll på mig. Ja, jag älskar stora kukar. Och ja, jag älskar analsex. Och jag står för det. Du vet, vissa flickor gillar den där kombinationen när det också gör ont... Jag är en av dem.

Svar på tråden Stora snoppar?