• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Anonym (japp)

Japp!

Jag fick en smärre chock när en kompis/dejt tog fram den. Tanken var att det kommer aaaaaldrig in. Men det var inge problem alls! Han hade nåt trick, så det spelade ingen roll om det var pang på rödbetan bakifrån tex så fick han in den. Tom med min sambo nu måste jag ofta ha lite "uppvärmning" innan... Hmm, konstigt!

Fast nackdelen var ju att den var aldrig suuuuuperhård, så som jag vill ha den...

• Hannah76

Vet inte om jag tycker att den måste vara i hästväg för att vara snygg.. Men det finns definitvt snygga o fula..*S*

• Lady Lovelocks

Den som skapat myten att storleken inte spelar någon roll måste ha varit en man med litet organ.

Givetvis spelar storleken roll, både visuellt och praktiskt.

Hur många dildos finns det liksom som är pyttesmå? Näää...tänkte väl det.

• Rigmor Mortis

Ja, jag har sett en riktigt rejäl - värdelöst, vi kunde inte ha sex! (han var för stor)

• Mamma Jessis

Tycker att en stor snopp är snyggare än en liten.... De tilltalar mig inte alls...

De är i mitt tycke också bättre än en liten vad det gäller det rent praktiska också.... Det spelar ingen roll hur bra teknik en man med liten har, det ger mig iaf inget....

Vilket är en sanning med modifikation kom jag på nu för det finns en kille jag haft som är strax under medel som var kanon i sängen.... Men han är ett undantag...

• Anonym

Lady Lovelocks: Orsaken till att det i stort sett bara finns stora dildos är...självklart för att det är mest karlar som gör dom. Och dom tycker det är sååå viktigt med stora! Nej...lagom är bäst!

• Lady Lovelocks

Nej, jag har aldrig fattat myten "men det är tekniken som är viktigast".

Är den för liten kan man inte ha nån "teknik", det kvittar hur ni försöker liksom. Den måste nå in till de trevliga zonerna, och dom sitter inte i slidöppningen.

• Anonym (*liten*)

Jag är av en helt annan mening:

Jag tycker det är rätt fult generellt med snoppar och paketet som hör till, framför allt om det är stora långa doningar (nu menar jag snoppar utan erektion).

Men min man, som i icke-erigerat tillstånd har ganska liten snopp, tycker jag är snygg även utan kalsonger . Det liknar lite statyerna med de nakna grekiska atleterna.

Däremot tycker jag smala snoppar är ganska oupphetsande...

• Lady Lovelocks

Haha, ja snoppar är skitfula och löjliga i slappt tillstånd. Oavsett storlek.
    Kvinnokroppens skönhet slår manskroppens med tusen hästlängder.

• Erica27

Nu blev det en sådan diskussion ändå...en sådan jag bad om att inte få... Men, okej: Jag tycker att snoppar är snyggare ju större, grövre och mer ådriga de är. Det finns ju heller inget bättre än att suga en "gigant". Däremot, om man exempelvis ska ha analsex, hur kul är det med en 25 cm?

Svar på tråden Stora snoppar?