• Petrus

Stora snoppar?

Även kvinnor som redan har män med stora penisar kanske tycker att det skulle vara spännande att få prova ännu större. Och då kan det bli lite ?konstigt?. Jag tror att män som har stora k*kar uppmuntrar sina kvinnors storleksintresse. Jag tror till och med att män med stora penisar är mer benägna att låta sina kvinnor prova något vid sidan om.

Men då uppkommer genast ett problem. Det är ju inte så lätt för kvinnan att hitta män med ännu större k*kar. Det blir säker en hel del letande. Jag tror att det är bra om både mannen och kvinnan förstår att det kan ta tid att hitta något som är större. Sen tror jag att den största upphetsningen - både för kvinnan och mannen - är under den tid kvinnan letar och provar sig fram...

• Petrus

Jodu, Anonym (hahaha). Efter några år kan även kvinnor som har tillgång till lite större män, vilja prova något nytt, för att få lite omväxling och fart på lusten.

Det bästa är kanske om kvinnan inte har någon lust att prova något vid sidan om. Men om hon har det så kanske vi män också kan tjäna på det. Vi kanske får ännu gladare och kåtare kvinnor?

Grattis till 16 cm i omkrets. Det är nog ett perfekt mått för de flesta kvinnor??

• Petrus

Jag tycker att Erica skriver intressanta inlägg. Det är alltid intressant att läsa det hon skriver. Hon tillför mycket. Jag har heller aldrig märkt att hon har klagat på någon skribent, vilket är bra.

Jag tycker att man inte ska spekulera kring eventuella privata kontakter.

• Petrus

Till Anonym (aha)!

Ja, jag beundrar Erica! Men inte bara henne. Jag tycker t ex att gladlouise och Jessis verkar trevliga. Och några till, fast de vill nog inte att jag skriver deras namn här.

• Petrus

Till Anonym (hahaha)!

Jag har ALDRIG skrivit hur stor jag har. Sånt är privat och jag berättar det endast för glada och trevliga kvinnor på FL. Men så mycket kan jag avslöja, när det gäller grovleken är jag mycket mycket nöjd!

• Petrus

Till Anonym (hahaha)!

Om du slutar att kritisera andra skribenter, så kanske jag berättar det för dig under hösten. Men först vill jag se att du sköter dig i debatterna.

Svar på tråden Stora snoppar?