Inlägg från: Anonym (hahaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hahaha)

Stora snoppar?

anonym ähh:storleken har definitivt betydelse, så är det bara!!Skulle inte ens bemöda mej att ha sex med en liten stackare på under 10 cm i hårt tillstånd. Har prövat och NEJ jag är inte stor mellan benen men kände nada!!
    Petrus: Min nuvarande sambo har ca 21 lång och 16 i omkrets, man har ju inte mätt så jättenoga men stor är den. Inte betyder det att han skulle tillåta mej att söka nåt ännu större. Hahaha var får ni sånt ifrån??Vilka ideer.
    Håller med de som säger lagom är bäst, för så är det och min egen är faktiskt lite för stor om man ej är jätteblöt.

• Anonym (hahaha)

hihihi vilka roliga beskrivningar ni har på snorrarna Termos, stock, falukorv mm. Ja man får sej ett gott skratt här!

• Anonym (hahaha)

jag säger bara nä skäms du inte TS: tjejer som pratar sådär med upptagna killar som TS gör nu, rena jäkla stötandet på en annans karl är vad det är!!Hur kan du ens??Ingen moral alls. Nu vänder denna tråd till nåt aggro känner jag. Kan inte låta bli att säga detta för jag ser verkligen ner på personer som stöter eller pratar snusk med upptagna personer.
    Varför söker du inte reda på en egen stor kuk att ha och låter de upptagna vara!!Vilken tur att anonym AJ verkar ha moral och heder i kroppen.

• Anonym (hahaha)

anonym aha. Jag är också anonym men endast av den anledningen att min sambo har en stor snorre och jag tänkte att skulle jag visa vem jag var skulle en massa snoka på min sida och sen skulle ev nya "ericor" dyka upp och försöka gå emellan. Har vart me om d och det är inte roligt. Jag får hoppas min sambo var lika lojal som anonym aj, men man vet ju aldrig

• Anonym (hahaha)

förresten anonym aha: vet inte hur Petrus kan sitta och hålla erica bakom ryggen för han är helt ointressant för henne tror jag. Läs så ser du vad han skrivit om sin egen zize

• Anonym (hahaha)

petrus du har rätt, du har inte sagt stl på din egen men jag tog för givet att den var mod mindre av att dömma på hur du resonerat om större snoppar. Nåja, ursäkta vad du än har för stl

• Anonym (hahaha)

förresten var jag en natt med en kille som hette Petrus Han hade ganska kort men GROV! Ja jag håller med om att grovleken är viktigare än längden.

• Anonym (hahaha)

jaha så hädanefter måste jag köra med nick hahaha så du vet det är jag Ja du,,du gav mej ett gott skratt här.
    Ha en trevlig kväll!

• Anonym (hahaha)

svar på frågan vad som anses litet= som mitt lillfinger är litet, tro mej,,,har upplevt nåt sånt.Alltså allt under 13 cm och smalt är en katastrof tyvärr, sen över 20 lång och grov anser jag som stort.För stort faktiskt pga att du inte kan sitta helt på den när du ska rida.Det gör ont och är inte alls kul då.Visst är det skönt men kan ej tas längst in pga smärtor då.
    Men hellre för stor än för liten iaf! Min egen sambo är för stor.ca 23 cm och grov.

Svar på tråden Stora snoppar?