Inlägg från: Häxan Jia |Visa alla inlägg
  • Häxan Jia

Stora snoppar?

ha ha ha asgarv....

Det är nog väldigt få kvinnor som får in något så långt.... Medel på en vagina ligger dock på 12-14 cm, det är normalvärdet... sedan är ju alla olika precis som med killar snoppar...

Den bästa turen man kan ha är väl att träffa någon som passar en som handen i handsken, oavsett egentlig storlek...

• Häxan Jia

vidfittade som du så fint uttrycker det är alla kvinnor... Hur tusan tror du ett barn annars kommer ut??? *bara undrar*

• Häxan Jia

cruZZe...

Tror nog att dom är väldigt lätträknade....

Vad jag ville påpeka är ju att en vagina är mer töjbar på bredden än på längden....

• Häxan Jia

Jag personligen tycker att min sambo är perfekt... och mycket av det har ju med vana att göra.... den kunde dock varit kortare, just för att det gör ont i vissa ställningar eller när man inte är helt beredd liksom....

• Häxan Jia

cruZZe.. jag vet om det, men där talar vi oftast om någon cm hit lr dit..... den kan inte tänja sig på längden hur mycket som helst...

En penis med erektion är inte lika stor varje gång heller....

• Häxan Jia

Fördelen med en mindre snopp är ju att man kan tillåta sig att bli knullad skiten ur, utan oro..

• Häxan Jia

Andreas tjej.. definiera gärna lagom med mått.... Då lagom precis som ordet normal varierar hos varje individ...

• Häxan Jia

som sagt allt är relativt och smaken är olika....

• Häxan Jia

Jag har svårt för att ge ett ultimat mått faktiskt, kanske för att jag aldrig brytt mig så mycket om det där... Jag har muskler och jag har vett på att använda dom och träna dom....

Men ja tror lite som neko att man kan använda dom och klämma åt bättre på en lite mindre snopp än på en stor, eftersom den stora liksom redan fyllt ut allt... Jag kan ibland känns så med min sambo att jag inte kan klämma som jag vill på ett kontrollerat sätt, just för att det redan är fullt.... Dock är det ju en annan femma när jag får orgasm, men då klämmer det ju till oavsett och totalt okontrollerat...

• Häxan Jia

Gixxerpappa... Om det är intrycket du fått så har du inte läst hela tråden ordentligt 

• Häxan Jia

Anonym (tjej28)

Där ser man olika begreppet normal och stor är för olika personer  Flört

18 cm är för mig normal längd...

• Häxan Jia

16-17 är nog medlet i sverige och övriga norden..

Men när uttrycker en personlig åsikt så går jag ju på det som är normalt för mig. Alltså 18 cm ligger i min normal zon på storlekar på en penis. 

• Häxan Jia

"Häxan Jia,

Det kanske beror lite på vilken åldersgrupp man vanligtvis har sex med, nu verkar ju som sagt 16-17 vara medel i Sverige bland typ 25åringar medan för ett tag sedan så verkade det vara 15 cm. Kanske det har ökat på sista tiden "

Citerat från Neko..

Hmm om det är det medel du tror finns bland ålder gruppen 25 så kan det stämma... När jag definierar normal, så gör ju jag det utifrån mina egna personliga erfarenheter, precis som de flesta andra.... Normal för mig ligger runt 18-20 cm... Kan även informera om att enligt min personliga erfarenhet så är dom yngre killarna mer välutrustade än de äldre....

Sen är de ju löjligt att skrika bu eller bä... alla har olika smak så är det bara, både vad de gäller storlek på både bröst och penis och övrig kroppsform också för den delen. Själv gillar jag mångfald och tycker det är bra att vi människor är olika...

Funderar själv en del på Gbg02... Du är säkert jätte snygg gumman... och de är väl tur att grabbarna vill sätta på just dig och att du kan välja och vraka.. Flört

Fast du är nog inte så intressant när du öppnar munnen misstänker jag, iaf om man skall gå efter attityden du har i denna tråden

"Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten"
  • Häxan Jia

MrsNelson... japp som vanligt....

• Häxan Jia

Själv är jag ju sjukt snygg och erotiskt mullig hehe Flört Förvånad

Och karlarna står ju och köar utanför dörren... i massor.. värre än uttagningen till idol...

• Häxan Jia

*asgarv* (se upp) Fyyy fan va snygg jag måste vara då *lol* Flört

Du skämtar eller hur???

Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
  • Häxan Jia

Jag tror notera ordet tror, att killar med mindre snoppar eller precis har medel... Är oftast bättre i sängen.. Just för att dom inte sitter där med en stor snopp och tror att den ensam skall göra allt arbete.. Sedan finns det alltid undantag som bekräftar regeln

• Häxan Jia

Sista anonym, du hat vad som du vill visa????

Kan lova dig med handen på hjärtat att vad det än är så har jag sett "det" förut.....

Svar på tråden Stora snoppar?