"Häxan Jia,
Det kanske beror lite på vilken åldersgrupp man vanligtvis har sex med, nu verkar ju som sagt 16-17 vara medel i Sverige bland typ 25åringar medan för ett tag sedan så verkade det vara 15 cm. Kanske det har ökat på sista tiden "
Citerat från Neko..
Hmm om det är det medel du tror finns bland ålder gruppen 25 så kan det stämma... När jag definierar normal, så gör ju jag det utifrån mina egna personliga erfarenheter, precis som de flesta andra.... Normal för mig ligger runt 18-20 cm... Kan även informera om att enligt min personliga erfarenhet så är dom yngre killarna mer välutrustade än de äldre....
Sen är de ju löjligt att skrika bu eller bä... alla har olika smak så är det bara, både vad de gäller storlek på både bröst och penis och övrig kroppsform också för den delen. Själv gillar jag mångfald och tycker det är bra att vi människor är olika...
Funderar själv en del på Gbg02... Du är säkert jätte snygg gumman... och de är väl tur att grabbarna vill sätta på just dig och att du kan välja och vraka.. 
Fast du är nog inte så intressant när du öppnar munnen misstänker jag, iaf om man skall gå efter attityden du har i denna tråden