• Neko

Stora snoppar?

Jag föredrar mindre, tycker det gör ont med större. Dessutom så känns det skönare för mej ifall jag får knipa om den lite istället för att bli uppfylld till bristningsgränsen så att det inte spelar någon roll om jag kniper eller inte.

Min sambo har 16 cm i omkrets och det är tyvärr alldeles för mycket för mej, gör ont :/ Jag tycker att det är allra skönast efter att han har fått orgasm och den blir mycket mindre, ifall han inte har dragit ut den ännu.

Jag tycker att det skulle vara intressant att prova ha sex med någon som hade ganska liten, typ en bit under medel, jag tror att det skulle kännas mycket bättre för mej. Nu skulle jag ju givetvis inte lämna min sambo för detta för sex är inte allt men det är bara en fantasi jag har.

Jag har dock fått barn, och är ändå inte vidfittad eller vad man ska kalla det. Slidan utvidgas ju när man är gravid och vid en förlossning pga hormoner och drar ihop sig efteråt. Sedan är det inte speciellt skönt att få barn heller :P

• Neko

Jag tror att det ultimata för mej skulle kanske vara 13-14 cm i längd och ca 11-12 cm i omkrets :) Fast mindre skulle inte göra något heller :P

• Neko

Gixxerpappa,

Kan inte tänka mej att någon tycker att det är lite. Du har lika stor i omkrets som min sambo har och jag kan inte ta runt hans med handen - avsugning är också i stort sett uteslutet eftersom jag inte kan få in den i munnen utan att få kramp i käkarna :P

• Neko

KungDavid,

Nja, tror inte att den skulle tas bort, så måste man väl få säga. Kanske att skillnaden ligger i så fall i att kvinnor kan operera sig till att få större bröst medan killar inte kan operera sig för att få större penis och alltså finns det inte någon risk att någon vill göra det pga tråden :P Men å andra sidan så har ju folk även uttryckt att vissa av dem föredrar de som har mindre, i den här tråden, tex jag. Så det är ju stor personlig skillnad.

Häxan Jia,

Det kanske beror lite på vilken åldersgrupp man vanligtvis har sex med, nu verkar ju som sagt 16-17 vara medel i Sverige bland typ 25åringar medan för ett tag sedan så verkade det vara 15 cm. Kanske det har ökat på sista tiden O_o

• Neko

Njä, jag tycker på ett sätt att det är värre att mobbas om någonting som går att fixa till, för då kan man bli påverkad till att göra det mot sin vilja, annars finns ju inte den risken.

• Neko

KungDavid,

Egentligen är det ju dumt att ta åt sig hursomhelst eftersom det finns många tjejer som gillar små penisar och många killar som gillar små bröst...

• Neko

Kan också säga att min sambo inte hade något emot att jag sade vad han hade, frågade faktiskt först :P Men han kanske inte hade velat det om han hade haft en väldigt liten...

Svar på tråden Stora snoppar?