Stora snoppar?
Lite skum tråd. Skulle jag skrivit :"Jag skulle aldrig välja en tjej med mindre bröst än D-kupa" skulle den tas bort... men denna får vara kvar... Bryr mig inte... Bara garvar...
Lite skum tråd. Skulle jag skrivit :"Jag skulle aldrig välja en tjej med mindre bröst än D-kupa" skulle den tas bort... men denna får vara kvar... Bryr mig inte... Bara garvar...
D finns väl operationer att förstora penis ja... Men bara så det syns i slakt tillstånd... Tror inte att det går att göra nått åt när den är i glatt tillstånd..... Tror jag...
"Kanske att skillnaden ligger i så fall i att kvinnor kan operera sig till att få större bröst medan killar inte kan operera sig för att få större penis och alltså finns det inte någon risk att någon vill göra det pga tråden :P "
Jamen då borde man inte kommentera killars snoppar... Eftersom de inte kan göra nått åt det... Då kan vi killar "mobba" kvinnors bröst.. För d går ju o fixa till...hä hä hä
Det är väl bättre att kunna "fixa till" en grej (Finns det nått som heter "mot sin vilja" som man endast själv kan bestämma), än att göra självmord för att det INTE går att fixa till... Eller..??!!??