Stora snoppar?
gillar normalstora men grova ska dom vara, det är jätteskönt att bli uppfylld. Min sambo har en lite mindre än normalt och det ger mig egentligen ingenting, jag känner honom knappt i mig. Jättetråkigt!!
gillar normalstora men grova ska dom vara, det är jätteskönt att bli uppfylld. Min sambo har en lite mindre än normalt och det ger mig egentligen ingenting, jag känner honom knappt i mig. Jättetråkigt!!
Min sambos är på gränsen till för lång och den är runt 18 cm. Alla ställningar fungerar inte alltid, men ofta är det också helt perfekt. Grovleken vet jag inte riktigt, men vanliga kondomer fungerar i alla fall inte.
Jag skulle inte vilja ha en större, men inte en mindre heller. Tidigare killar har inte alls känt lika sköna och det är underbart att verkligen känna något istället för att försöka stimulera klitoris hela tiden...
jag har 14cm stolt som fan e jag för jag kan till fredställa min kvinna med den de är inte storleken de handlar om utan tekniken
Medelsvenssonsnoppen är bäst!!! Allt över 17 cm går bort för mig för det gör bara ont. Ingen mening med en jättesnopp om man iaf bara kan använda halva liksom. Hellre liten snopp och action än jättesnopp och vaniljsex
Anonym (man)
Snälla du!!! inte tänka så!! som jag skrev tidigare så är jag en tjej som är trång och kort inuti! det krävs inte mycket för att fylla upp mig! Garanterat finns det fler kvinnor som mig!!! Min sambo är ca 14 cm lång och den gör ont ibland!!! han kan bara stoppa in den halvvägs!!! Sex handlar för övrigt inte bara om köttslig tillfredställelse, det är ju något intimt som man delar med någon man älskar!!!! Blir så ledsen över att du skriver så här!! Det är ju hemskt att du ska känna så!
genomsnittslängden på svenska kvinnors slidor är 10 cm. vilket väl borde passa ganska bra med medelsnoppen...
skulle ju vilja träffa en bamse , vore ju så coolt
min sambo är välutrustad hela 24 cm och skulle tippa på ca 19cm i omkrets och jag bara älskar den!!!!
Ja inte känner man ju särskillt mkt med en kille som har under 14-15 cm & då är jag trång, men lite i sig vill man ju som tjej ha
Häxan Jia
Typ mellan 14-20 erigerad.
vem vill ha sex med en tjej med typ inga bröst snacka om avtändande
Jag skulle ligga med en kille för många år se'n men när han fick av sig byxorna blev jag RÄDD. Den var enorm!!! Så det blev inget sex den kvällen, eller någon annan med den killen...
Ps. Jag föredrar att de är lite "större" men hans var monstruös! Ds.
gbg02 vad räknar du är för liten för dig då?
Men så är det väl inte alltid? Att killar med mindre är bättre på annat? Jag har en kille med liten som knappt känns och han är säker på att den är nog, han smeker inte mig om jag inte säger till honom och då är han alltid kraftigt uttråkad.
min make mätte själv!
jag har vill du se
Jag "lyckades" träffa en kille med ENORM snopp en gång...Det var helt klart i falukorvs-väg... Låt oss säga att det också bara blev EN gång, eller knappt det. Den va mest halvhård, han hade ångest för att han aldrig lyckades (ingen tjej hade klarat av hans storlek, inte minst jag) och jag kämpade på för att slappna aaaaav! *asg*
Men å andra sidan vill jag inte ha prinskorv heller. Heja bratwurst!