Inlägg från: Johannah Ottosson |Visa alla inlägg
  • Johannah Ottosson

Räcker 900 kvm?

Formulerar om min fråga lite! Hur stor tomt har ni, drog till sig dem med stor tomt, trodde det var en tråd för vem som har störst tomt .

Så nu är min fråga, räcker 900 kvm? Huset är 1 1/2 plans. 120 kvm i bottenplanet. Garagre ca 40 kvm. Vill inte ha en mssa träd och buskar.

• Svar på tråden Räcker 900 kvm?
  • Johannah Ottosson

Nej vi ska bygga i Borås området! Det är väl det att man har svårt att fatta hur det ska få plats ett hus och allt när man bara ser tomten. Blir säkert jättebra när huset väl är uppe. Men det är klart, då är det svårt att ändra sig .

• Johannah Ottosson

clarenville: Vårt hus kommer också att byggas i vinkel, och vi vet inte riktigt hur vi kommer att placera det än. Men du tycker det räcker? Du har inga bilder kanske?

• Johannah Ottosson

Muminmammam: Fint hus! Vi har ett grönområde precis bakom huset med lekplats och fotbollsplan. JAg vill inte ha en massa trädgård att sköta utan jag tänker mest för barnens skull. vad gör ni med all er tomt?

• Johannah Ottosson

Ja det är klart att de saker som ni har tar plats. Men vi behöver ingen lekplats på tomten. Kommer säkert dock ha en sandlåda, gunga och ngt liknande. Men det bhöver ju inte ta så stor plats. Nej vi har inte tänkt att plantera träd för att skydda insynen.

Det räcker säkert, bara jag som är nojig!

• Johannah Ottosson

Så nu är det bestämt!!

Ringde till säljaren nu och bokade tid för att skriva avtal imorgon!!! JIppiii!! Vi ska bygga hus!!

önska oss lycka till

alla tips är välkomna!

Svar på tråden Räcker 900 kvm?