• gladlouise

platinablond...

hej. har länge velat ha platina blond färg på mitt hår..tror ni att jag kan uppnå den färgen om jag går till en frisör och gör detta??alltså typ victoria silverstedt hår eller pamela andersson..tror ni det är möjligt att det blir ett liknande resultat?

• Svar på tråden platinablond...
  • Dinturiel

Gå och prata med din frisör och se vad hon/han säger.

• 81a

Jag tycker att du ser platinablond ut men jag kan inte se så stor skillnad på sånt.. Du har lite gult i ditt hår nu va? När färga du senast?

Är din riktiga färg brun? Dom kan säkert göra din platinablond, ta med en bild och gå till en bra frisör.. Men en del nekar om de tror att håret kommer att ta för mkt stryk.

• Duckan74

Ja, du ser väldigt ljus ut på bilder i ditt galleri så varför skulle du inte kunna bli platinablond. Säkert inga problem.

• gladlouise

det är så här att från början har jag lite mellanblond/brun färg i mitt hår. nästan råttfärgat..det är min naturliga..färgade själv mitt hår för ett tag sen, men det blev gult :S såjag gick till en frisör och bad dom blondera mig, det mesta av det gula gick bort, men dom gjorde det inte så blondt jag ville ha..nu är det 3 månader sen jag färgade hos frisör.

• gladlouise

men kan man få pamela andersson hår om man gör en färgning hos en frisör?eller måste man springa fram och tillbaka och hålla på uder en längre tid?

• 81a

Tre månader borde va lungt.  Jag vetatt det är det när man gör sligor iallafall. Du färgade hela håret sist?

• 81a

Carolina Gynning färgar sitt hår helt själv. Hon låter det sitta i jättelänge. Det borde ta på en gång om det sitter i ett tag

• Beach

Jag bleker mitt med MOOD ljusblond. tycker det blir ljust & fint.
    Och så blir det mjukt och lent.
    Blekte slingor hos frissan för ett tag sedan. Men det gör jag inte om. Kunde knappt kamma ut det efter varje tvätt. Blev som tuggummi.

• Rockmama

En bra frisör kan fixa detta. För ca 10 år sen hade jag kritvitt hår. Frisören blekte det kraftigt men tyvärr blev det några gula slingor i, eftersom jag hade kvar pigment från en gammal toning. Det gick att lösa genom att tvätta håret med silvershampoo några gånger (Matrix är bra).

• gladlouise

ja jag färgade hela håret hos frissan..men blev ju som sagt inte nöjd..vill ju så gärna ha victoria silverstedt hår typ..inte vitt, men en fins ljus blond färg..tror ni att det skulle passa?

Svar på tråden platinablond...