• Winnie

Tänder ni på män i uniform?

(Får lägga detta under "skönhet/mode" , hittade inget annat om kläder osv.)

Jag funderar på om jag är den enda som verkar tända på män i uniform? Tycker det är jätteläckert! Fånig böjelse kanske, men jag har fått för mig att det är en ganska vanlig "fantasi" och en grej som tjejer gillar. Eller är jag helt ute och cyklar?

Min sambo och jag har nämligen diskuterat det här, men han tycker att jag är lite fånig som tänder på honom i uniformen och han påstår inte att han har hört det så mycket. Men men... han får så vackert mannekänga ibland hemma, vare sig han vill eller inte...

Så finns det fler än jag som tänder på uniformer?

• Svar på tråden Tänder ni på män i uniform?
  • FancyFace

Det som gör männ i uniform sexiga är att de har plikt att följa.
    Nograna och modiga.

Klart jag tänder på männ i uniform

• cwq811n

Klart man gillar uniformer!!! Är själv gift med en. Men män gillar väl också uniformer, i alla fall sjuksköt. brukar det väl låta...

• piffan

Jag gjorde det för några år sen...älskade män i M90(gröna millitäruniformen)
    Det spratt till i kroppen så fort jag såg nån...Men sen gjorde jag själv lumpen i 11 månader o upptäckte hur förbaskat illa dom luktar(för det mest)aNu e det bland det värsta jag vet...*ler*.

• Eldna

OOOOOOJAAAA!!!! Min sambo har bestämt sig för att bli polis så jag längtar...

• Champagne

Visst gör jag det!!! Uniformer får mig att bli alldeles darrig i knäna

Nu är min man både elektriker och hobbymilitär (och det är ju inte alla som har förmånen som jag, att få både hantverkarsex och sex med "man i uniform" hihi )

• Shoujo

Min sambo är hemvärnssjukvårdare, me de där kläderna skulle jag aldrig tända på! Bylsiga jackor och allting är militärgrönt. Nja....inte riktigt min grej. Och så kommer han hem och luktar tårgas och sånt...uäh...

• Trynträ

Det är jätteläckert med män i uniform. Blir nåt väldigt manligt i det hela. Har annars svårt för kostymnissar men uniformer passar mig ypperligt.

• pups

mhmmm...
    min svettiga man med snickarbyssor...
    *åh*

• Alfrida

snickarbyxor och brandmansuniform!

• pups

men städare, sotare präster då?
    eller busschaufförer?
    bagare?

Svar på tråden Tänder ni på män i uniform?