• Winnie

Tänder ni på män i uniform?

(Får lägga detta under "skönhet/mode" , hittade inget annat om kläder osv.)

Jag funderar på om jag är den enda som verkar tända på män i uniform? Tycker det är jätteläckert! Fånig böjelse kanske, men jag har fått för mig att det är en ganska vanlig "fantasi" och en grej som tjejer gillar. Eller är jag helt ute och cyklar?

Min sambo och jag har nämligen diskuterat det här, men han tycker att jag är lite fånig som tänder på honom i uniformen och han påstår inte att han har hört det så mycket. Men men... han får så vackert mannekänga ibland hemma, vare sig han vill eller inte...

Så finns det fler än jag som tänder på uniformer?

• Svar på tråden Tänder ni på män i uniform?
  • ModerBlå

hihihi vad blev det där...?
    Jätte läckert skulle det vara*hihihi*

• Bisquit

Ja om dom är snygga.. *ler*

jag jobbar vid gallerian och här håller dom på att bygga om för fullt. Massor av läckerbitar att lägga ögonen på.. *ler*

Men speciellt min sambo, när han har på sig sin uniform... Mums!

• Pojkmamma

Menar ni uniformerade p-vakter också

• Winnie

Uniformer av alla de slag verkar vara populära. Själv är jag traditionell och föredrar poliser och brandmän. Men nu vet jag i alla fall att jag inte är ensam! Yes! Betraktar detta som en fullständigt godkänd vetenskaplig undersökning som jag kan argumentera mot min sambo med. Så nu får han väl i fortsättningen mannekänga varje kväll, hehe...
    Men vill gärna höra om det finns ännu fler av er som gillar uniformer! Ju fler, så desto mer får jag förhoppningsvis se min sambo i den.

För övrigt som kuriosa så är tydligen Arja Sajoma enligt ryktet uniformsfreak också, tycker hon borde skriva in sig här!

• Ebbiz

nja uniform och uniform....typ "swat" eller "insatsstyrkan" "uniformerade" män är ju döläckra!!! *dreglar*! Dom ska helt enkelt se "coola" och lite "farliga" ut!
    Sambon brukar retas och pausa om vi ser en film tex där "swatteam" grabbar är med! *svimmar av blotta tanken*

• Katie

Ojaa.. här är en till som tänder på uniform!! Har alltid gjort det.. Men jag tänder även på fina män i kostymer.. Tex. Mulder i Arkiv X! Min man klär sig ofta fint i jobbet och då blir man tänd!!

Tror jag tänder på intelligens, hur knasigt det än låter.. Vill gärna att mannen skall ha en bra utbildning.

• Anova

Nej absolut inte!! Kanske är det för att jag är uppväxt med poliser och brandmän..

• amg

Kan då berätta att jag blev tillsammans med mitt befäl när jag var yngre. Är fortfarande tillsammans men min uniform är tyvärr inlämnas för länge sedan. Men hans är kvar och åker på ibland, inte bara för mig tyvärr. Men militärer är klart snyggast!!!

• Monky

"Kom och ta mig långt härifrån, långt härifrån, långt härifrån..." Brandmän - mums!!! (fast Brandsta är väl inte de allra hetaste hunkarna, men det finns väl fler)

• Sunshine78

Nej... jo det skulle väl vara militäruniform då.

• Sunshine78

Nej... jo det skulle väl vara militäruniform då.

• momme

Det är så olika här....ibland gillar jag killar i kostym...nästa gång kan det vara snickarbyxor å t-shirt.
    Fast det läckraste jag vet är nog ändå killarna som ligger på sjön.....deras vita uniformer...

• Anonym (Artist  76)

Jag gillar män i uniformer .Så  sexigt!!

• Anonym (())

Nej, det kan jag inte påstå. Uniformer är en sällan skådad syn och jag gillar kläder som är mer vardagsnära och bekant för mig. 

• Anonym (Gillar min mans olika uniformer)

Jag gillar min mans olika uniformer. Vi bor i en avfolkningsort och min man arbetar egentligen som viltvårdare men han täcker upp där det behövs när nån är sjuk. Bärgningsbil, hyr ut kanoter, kock på stadshotellet, ordningsvakt, vårdbiträde, badvakt, lärare, skogsarbetare, fiskodlare, vaktmästare, jag har ringt in honom som vikarie på dagis ett par gånger, bilmekaniker, plogbilsförare, busschaufför, turistguide...så han har en massa yrken och många av dem har uniform av något slag. kanske bara en jacka med företagets logga på elelr en t-shirt... men det är en uniform :;).

• Anonym (Y)

Tycker nästan alla typer av arbetskläder är sexiga. Min kille jobbar i industrin och jag blir något otroligt sugen när jag ser honom i arbetskläder. 
    Tycker även det är väldigt sexigt med kvinnor i tighta vårdkläder.

• Anonym (Artist  76)
    Katie skrev 2004-10-22 13:13:14 följande:

Ojaa.. här är en till som tänder på uniform!! Har alltid gjort det.. Men jag tänder även på fina män i kostymer.. Tex. Mulder i Arkiv X! Min man klär sig ofta fint i jobbet och då blir man tänd!!

Tror jag tänder på intelligens, hur knasigt det än låter.. Vill gärna att mannen skall ha en bra utbildning.

Minns att jag tyckte  att Mulder  var snygg när arkiv  x gick pä tv
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Tänder ni på män i uniform?