• Anonym (Huh)

Prostitution-har din man gått till någon nån gång?

Fick efter ett relativt långt förhållande reda på att min pojkvän gått till prostituerad två gånger i sitt liv, en gång för tjugo år sen och en gång för 5 år sen (innan vi var tillsammans givetvis) Detta blev en chock för mig och jag bröt förhållandet när jag fick reda på detta.... Tog sedan tillbaka honom och försökte bygga förhållandet på det som vi hade tillsammans och på hur jag alltid har uppfattar honom som person. Jag kände honom innan vi blev tillsammans och vet ju att han inte är en dålig människa... Dock stör det här mig. När jag fick reda på det blev jag som besatt, kunde inte ens se på honom, nu tänker jag på det bara ibland men det stör som fan... usch...

Någon med samma erfarenhet?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-19 20:12:38:
    Nu känns det redan lite lättare, det var några månader sedan jag ventilerade det här... det behövs ibland, faktiskt att höra både förtalande kommentarer och kommentarer som att det inte är hela världen..

• Svar på tråden Prostitution-har din man gått till någon nån gång?
  • Anonym (Huh)

Nä... det var vad jag trodde... ingen... :(

• Anonym (inte maken)

Min man har, vad jag vet, aldrig köpt sexuella tjänster. Men jag har många killkompisar som gjort det, t.ex. när de varit i Amsterdam eller i Thailand.

Att så få svarar beror nog på att det är få killar som avslöjat sånt för sin partner!

• SiLiOs

Det är en stor grej. Men sånt hör väl ändå till historien?
    Så länge han är frisk och så menar jag.

v VI SKA BLI FÖRÄLDRAR v
  • Anonym (sara)

TS du är inte ensam! De flesta vet nog inte om att deras killar gjort det dock... Min kille (nu ex faktiskt) hade gått till prostituerade ett par gånger. Haft gruppsex då med sina kompisar.
    Jag äcklades som fan av honom efter det. Det behöver inte vara hela världen, men detta, tillsammans med andra saker, fick mig att inse att hans kvinnosyn var riktigt kass. Men hursomhelst, så lade jag det bakom mig. Jag kan inte dömma honom för något han gjort innan han träffat mig. Men jag kan inte förstå det överhuvudtaget, och jag tycker det är sjukt och äckligt.

Det finns många tjejer som bara är ute efter ett one night stand, det är ju bara att gå ut på krogen. Varför BETALA för en människa?

• Anonym (Huh)

Det här var också i Thailand, åtminstone gång nr 2.. nr 1 vet jag faktiskt inte.. ja visst är det det förflutna och han är frisk.. men... jag kan inte låta bli att se ned på det och tycka att det är äckligt.. Funderar på vad det är för kvinnosyn.. *huh*

• Anonym (blä)

Min har det...innan mig men då vart han gift. Dock "bara" ett blowjob i Talinn men när jag fick höra det kände jag oxå äckel ett tag

• FlamingRed

Vara full, bjuda en tjej på massa drinkar, ha ett one night stand.

Vara full, bjuda en tjej på massa drinkar, plus 1000kr på rummet, ha ett one hour stand.

Jag vet inte, tycker man tjejen verkar ha läget under kontroll så tycker inte jag man ska riva upp himmer och jord för att nån gått till en prostituerad. När det dessutom var lagligt.

Men jag är ju kille, och här väl skev kvinnosyn kanske.

• Aaliyah

FlamingRed; är det viktigt huruvida man är full eller inte menar du?

• Sisso

Flaming red: Vad menar du när du säger: Tycker man tjejen verkar ha läget under kontroll.....

• Anonym (sara)

TS - Om han inte verkar ha dålig kvinnosyn på några andra sätt utöver de två ggr hos prostituerade så behöver du inte orora dig. Alla har vi väl varit unga och dumma. Men jag förstår verkligen hur du känner. Det är svårt att smälta en sån sak. MEn jag tror att det är vanligare än många tror.
    Och vilket som, så är det ju inget man skiljer sig för. Iaf inte jag The past is in the past, och om du har problem med det så måste du bearbeta det. Man kan inte tycka om allt ens partner gjort

Svar på tråden Prostitution-har din man gått till någon nån gång?